Mer från Streets of Rage 4 - se retrotrailern

Robot
Mer från Streets of Rage 4 - se retrotrailern
Flakmonkey

Ser ut att kunna bli något riktigt härligt! Gillar verkligen möjligheten att inte bara kunna växla till retro utan att mixa det lite som man vill.

Gnällkuk

nice! la till det i min wishlist. jag misstänker att man kommer tycka det är roligt i någon timme på sin höjd och sedan upptäcka att man både är kass och saknar tålamodet man hade som lite knapp när man lirade detta på megadriven


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Jag är rätt så hypad över det här. Det första Streets of Rage är utan tvekan det spel jag spelat igenom flest gånger.

Medlem

Kommer direkt att tänka på den gamla filmklassikern The warriors, som jag råkade se igen nyligen. Funderade en del under filmen hur mycket som egentligen hade någon anknytning till verkligheten, och det kan vara mer än jag trodde. Blev nyfiken och började googla lite, hittade den här videon bland annat:

från den här sidan.

Lika fascinerande som skrämmande. Kolla stadsöversikten vid 5:18 på den videon o_O

Medlem

Mix nä (äter inte glass med ketchup heller) ... sen sketch-ritad stil på moderna, var aldrig retrot.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

1
Skriv svar