Gears 5 är gratis under veckoslutet, via Steam och Windows 10

Robot
Gears 5 är gratis under veckoslutet, via Steam och Windows 10

Och "gratis" om du prenumererar på Xbox Gold.

#gears-5, #pc, #steam, #windows-10, #xbox-one


Medlem

Faktiskt: nej tack. Ingen lust att spela det gratis ens. Blev mega-uttråkad av ettan efter en bana och av vad jag sett på streams/Youtube så är det exakt likadant serien ut.


signatur

I'm like you, I have no name.

Medlem
Skrivet av Dohman:

Faktiskt: nej tack. Ingen lust att spela det gratis ens. Blev mega-uttråkad av ettan efter en bana och av vad jag sett på streams/Youtube så är det exakt likadant serien ut.

Jag också - tills jag lirade coop med en vän, nu rankar jag många av ögonblicken vi hade i top 10 gaming moments! Det är helt klart gjort för att spelas i coop.

Medlem

@Dohman: Ettan är fantastiskt, men skulle nog upplevas när det kom, när "cover-fights" var relativt nytt och inte uttjatat. Storyn är nog det man spelar spelen för annars. Fantastiskt bra.

OMG The Batista bomb!!!

Hade lätt spelat om Tombstone Piledriver va med


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av iramirion:

Jag också - tills jag lirade coop med en vän, nu rankar jag många av ögonblicken vi hade i top 10 gaming moments! Det är helt klart gjort för att spelas i coop.

Du har faktiskt en grymt bra poäng här. Ska kolla om jag har någon frivillig vän.

Skrivet av KortTjock:

@Dohman: Ettan är fantastiskt, men skulle nog upplevas när det kom, när "cover-fights" var relativt nytt och inte uttjatat. Storyn är nog det man spelar spelen för annars. Fantastiskt bra.

Jag vet inte. Spelmotorn och konceptet är ju typ exakt densamma? Jag skulle liksom kunna tänka mig femman som DLC till ettan om jag inte kände till spelen.


signatur

I'm like you, I have no name.

Medlem

Vilken trevlig nyhet! Då blir det att spela igenom Gears 5 då!

Medlem

Gears 5 rekommenderar jag. Riktigt bra faktiskt. Betydligt mycket bättre än 4an. Älskar open world segmenten i 5an. Snyggt som fan är spelet också. Prova nu när det är gratis

Medlem

Spelade det ca 2h via gamepass när det kom ut, har aldrig haft lust att komma tillbaka till spelet sedan dess. Det hela känns själslöst på något vis, det fanns inget som gjorde att jag ville fortsätta.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Rekommenderas starkt. Körde igenom det i höstas, jävligt skoj! Det är mycket "mer av samma" men det gör inte mig något.

Damn, kostar fortfarande 699Kr på Steam, dyrt!

Medlem

Körde igenom för någon månad sedan. Grymt kul, men jag har också varit ett fan av serien sedan dag 1. Gears of War är lite som deras motorsågsbajonett: "It never gets old."


signatur

I drank what?

Medlem

Bättre att ta Gamepass Ultimate i 1mån för 10kr... 😀

https://www.microsoft.com/sv-se/p/xbox-game-pass-ultimate/CFQ...

1
Skriv svar