Karantän-Stream - Minecraft Dungeons

Robot
Karantän-Stream - Minecraft Dungeons
Medlem

Är det bara jag som tänker på gamla SNES-RPG:s när man ser spelet? Tänker på miljöerna. Tror spelet kan locka till sig folk som t.ex gillar "Stardew Valley".

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Maysay:

Är det bara jag som tänker på gamla SNES-RPG:s när man ser spelet? Tänker på miljöerna. Tror spelet kan locka till sig folk som t.ex gillar "Stardew Valley".

Det känns faktiskt lite som Zombies ate My Neighburs!


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Det känns faktiskt lite som Zombies ate My Neighburs!

Det där är nog en ännu bättre beskrivning. Håller med dig gällande jämförelsen.

Gnällkuk

Går det att spela betan om man har xbox game pass på något sätt?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Mycket sugen på coop med barnen. Men fortfarande inget satt datum, trots release i april?

Medlem
Skrivet av bulleboss:

Mycket sugen på coop med barnen. Men fortfarande inget satt datum, trots release i april?

Tyckte jag såg 26e maj. Men det kanske vara var switch.
Edit* https://www.minecraft.net/en-us/about-dungeons/ står 26e maj stort på första sidan

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av aholman:

Tyckte jag såg 26e maj. Men det kanske vara var switch.
Edit* https://www.minecraft.net/en-us/about-dungeons/ står 26e maj stort på första sidan

Verkar vara alla plattformar.


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Maysay:

Det där är nog en ännu bättre beskrivning. Håller med dig gällande jämförelsen.

Nu vet jag precis vad jag ska skriva i förhandstittat!


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Verkar vara alla plattformar.

Noooooo

1
Skriv svar