Äggstra! Animal Crossing: New Horizons äggbonanza tonas ner

Robot
Äggstra! Animal Crossing: New Horizons äggbonanza tonas ner

Bunny Day har försvårat vardagen i Animal Crossing.

#animal-crossing-new-horizons, #nintendo, #nintendo-switch


Inaktiv

Skönt! Vi har också reagerat på att det var för tok för mycket ägg och längtat till skiten är över

Medlem

Hoppade datumet istället för att jag inte orkade med alla förbannade ägg överallt så detta är lite bättre ^^.

Medlem

Vill strypa den där förbannade kaninen.

Inaktiv

Tack. Just i början av spelet och dom förbannade äggen gör jobbet att leta fossiler och samla ved till ett irritationsmoment.

Medlem

Haha, fan på tiden. Fler ägg än fiskar i vattnet ju!

Medlem

Fångar massor med water-eggs men drog ändå in en blue marlin så det går allt att va storfiskare!

Medlem
Skrivet av anon_176162:

Tack. Just i början av spelet och dom förbannade äggen gör jobbet att leta fossiler och samla ved till ett irritationsmoment.

fossiler e alltid 4st per dag på din egen ö. spelar ingen roll hur många earth-eggs du gräver upp:)

Medlem

Tycker egentligen det är en bra nyhet men iom att jag försöker hjälpa båda döttrarna att få tillgång till festklänningen och hatten så blev det här helt plötsligt jobbigare för mig 😋

Inaktiv
Skrivet av Quiz:

fossiler e alltid 4st per dag på din egen ö. spelar ingen roll hur många earth-eggs du gräver upp:)

Tack,det hade jag ingen koll på. Gav upp fossiljakten när man började få ägg hela tiden istället men då kan det vara värt ändå.

1
Skriv svar