I Civilization-utmanaren Humankind hänger din framgång på berömmelse

Robot
I Civilization-utmanaren Humankind hänger din framgång på berömmelse

I den senaste utvecklardagboken får vi veta hur man faktiskt vinner.

#Amplitude-Studios, #Humankind, #nyhetstips


Medlem

Ser riktigt trevligt ut! Civ i all ära men det behövs mer konkurrens inom genren.

Medlem

Man skall inte lyssna för mycket vad som sägs i sådana här videos, för det är mycket blaj, i alla spel. Men det skall bli väldigt kul att se detta sedan, kanske detta blir mitt Civ6. Synd på grafiken men men, så är det väl nuförtiden...

The good Call to Power times will be remembered...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Detta ser jag verkligen fram emot, det behövs en värdig motståndare till Civilisation spelen, inte för att jag inte gillar Civ spelen, jag älskar dem. Men det kanske får Civ att bli ännu bättre.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Skrivet av Sillage:

Detta ser jag verkligen fram emot, det behövs en värdig motståndare till Civilisation spelen, inte för att jag inte gillar Civ spelen, jag älskar dem. Men det kanske får Civ att bli ännu bättre.

Ja, det lär väl komma en Civ 7 så småningom. Jag hoppas också att Firaxis vågar göra en uppföljare till Beyond Earth också, kanske kalla den Alpha Centauri II till och med.

Medlem

Fullt förtroende för Amplitude att leverera ett bra spel. Endless Legend och Endless Space 2 är riktiga fullträffar och är överlägsna vilket Civilization som helst.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Bilder på folk som sitter och pratar i en soffa, än att istället visa faktisk riktig gameplay.
Betyg 1/5. Kommer inte köpa.

Avstängd
Skrivet av ohGr:

Bilder på folk som sitter och pratar i en soffa, än att istället visa faktisk riktig gameplay.
Betyg 1/5. Kommer inte köpa.

Dessutom pratar dom på franska, hur fräckt.
0/5.

Medlem

Som inbiten Civ-spelare sedan 1991 när 1:an släpptes så är jag försiktigt hoppfull om detta spelet.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem
Skrivet av ohGr:

Bilder på folk som sitter och pratar i en soffa, än att istället visa faktisk riktig gameplay.
Betyg 1/5. Kommer inte köpa.

Håller dem samma klass när det gäller estetik och grafik så finns det inget att vara orolig över

Medlem

@ohGr: Det är väl i klass med Sean murray och hans bara fötter


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

1
Skriv svar