Microsoft rear ut spel på Steam under de kommande dagarna

Robot
Microsoft rear ut spel på Steam under de kommande dagarna

Få upp till 75 % rabatt på både gammalt och (relativt) nytt.

#Microsoft-game-studios, #Steam


Medlem

Grim Fandango är ett måste att testa om man inte gjort det redan. 😊😊😊

Skribent

"Similar to games youve played:"
Celeste
Hollow Knight

Tar och slår till på första Ori tror jag.

Medlem

Quantum Break för 9€ känns ju överkomligt. Vill minnas att det inte fick de högsta betygen, men för det priset blir det att köpa och lägga överst i min backlogg.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Finns inte alla spelen på game pass?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Hm, det är ingen rabatt på Gears Tactics för mig. Det står dock att man får en kupong på 15% rabatt till Tactics OM man köper Gears 5? Ett Tactics som för övrigt kostar €69.99? Galen summa ändå


signatur

utassault.net - Assault i UT99 (Still Alive!)

Medlem
Skrivet av Belfry:

Quantum Break för 9€ känns ju överkomligt. Vill minnas att det inte fick de högsta betygen, men för det priset blir det att köpa och lägga överst i min backlogg.

Det var ett mycket trevligt spel, välproducerat och ganska påkostat. Tycker det föll i glömska lite väl skamligt, för storyn var spännande och en uppföljare hoppas iaf jag fortfarande är i tankarna någonstans.

Medlem

Rea ut nya AOE2 men inte gamla AOE2


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Shadee:

"Similar to games youve played:"
Celeste
Hollow Knight

Tar och slår till på första Ori tror jag.

Riktigt vackert spel.
Kör själv Hollow Knight nu och det är på liten annan nivå i svårighetsgrad känns det som.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Hmm, ReCore: Definitive Edition känns lockande.

Medlem
Skrivet av Belfry:

Quantum Break för 9€ känns ju överkomligt. Vill minnas att det inte fick de högsta betygen, men för det priset blir det att köpa och lägga överst i min backlogg.

Jag köpte det och spela igenom det på 2 dagar, kunde inte sluta, var riktigt bra!

Medlem
Skrivet av magma:

Finns inte alla spelen på game pass?

Exempelvis Quantum Break finns inte på Game Pass (PC), det är vad jag förstått bara spelutvecklare som Microsoft direkt äger, som har spelen exklusivt på Game Pass.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem
Skrivet av Shadee:

"Similar to games youve played:"
Celeste
Hollow Knight

Tar och slår till på första Ori tror jag.

Ori är riktigt bra, uppföljaren är ännu bättre

Medlem
Skrivet av Gesturr:

Ori är riktigt bra, uppföljaren är ännu bättre

Instämmer. Körde igenom Will of the wisps för någon vecka sedan, direkt efter att jag hade kört klart första spelet.
Helvete vilka vackra spel det var.
Uppföljaren är ett mästerverk.

1
Skriv svar