Uncharted 4 och Dirt Rally 2.0 ingår med PS Plus i april

Robot
Uncharted 4 och Dirt Rally 2.0 ingår med PS Plus i april

Och Xbox kör Project Cars 2, Fable Anniversary med mera.

#dirt-rally-20, #ps-plus, #ps4, #uncharted-4


Medlem

Ibland så känns det som att om man har en PS4 och inte har köpt PS Plus spelen, så har man antagligen inte något intresse av att spela dem heller.

Äsch, jag är nog bara lite bitter över att jag köpte The Last of Us remastered och Uncharted 4 i höstas, sen så är jag knappt intresserad av realistisk racing.

Ett VR och ett Indiespel i månaden hade varit trevligt, det tror jag hade gynnat VR.
Då kanske fler hade skaffat VR när dom börjar få en samling spel.
Det borde dom ha råd med sen dom slutade att erbjuda PS3 och Vita spel.

Det är inte så viktigt så att jag funderar på att avsluta PS plus, men det skulle varit trevligt.

Ambassadör
Xbox

Uncharted är en riktigt trevlig spelserie! Har bara spelat de två första än så länge, men resten väntar i backloggen.


signatur

Jump in.

Redaktör
Skrivet av Mortaigne:

Uncharted är en riktigt trevlig spelserie! Har bara spelat de två första än så länge, men resten väntar i backloggen.

Fyran är riktigt jäkla bra. Jag gillar dialogen mellan Drake och brorsan Sam, det ger lite samma känsla som minnena av Indie-filmerna från barndomen.


signatur
Ambassadör
Xbox
Skrivet av Tomas Helenius:

Fyran är riktigt jäkla bra. Jag gillar dialogen mellan Drake och brorsan Sam, det ger lite samma känsla som minnena av Indie-filmerna från barndomen.

Då har man något att se fram emot! Det är precis den känslan jag upplevt hittills.


signatur

Jump in.

1
Skriv svar