Vad hände med Bonk?

Skägg.
10 Chambers
Vad hände med Bonk?

När jag nu är klar med Doom Eternal är det inte striderna, miljöerna eller storyn som etsat sig fast i min hjärna utan den stackars Bonk som gång på gång fick huvudet nedslaget genom axlarna. Medan hans kamrater slets itu, sprängdes och på alla möjliga sätt massakrerades fick han bara en rejäl smäll rakt på fontanellen och blev bokstavligen ett huvud kortare.

Vad hände med Bonk efteråt? När alla hans polare blivit rippade och tearade? Tog han semester, startade en skoaffär eller bildade familj?


signatur

Bonk, liksom andra som överlevde Doom Slayers framfart i "Doom Eternal", fick skickas vidare, mer eller mindre i bitar, till ett kloster i en avlägsen del av Argent D'Nur. UAC stod för kostnaden för denna vistelse med motivationen:

"I krig finns inga vinnare, bara Doomfiléer, men ibland måste göra vad som krävs för att läka universums själ ..."

Alla vi här på FZ önskar honom en snabb återhämtning, och hoppas framtiden slänger in honom i nya äventyr.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skribent

Mitt absolut varmaste minne av Bonk var när han via videolänk gästade Fragzone-fredag för att tala om hur klimatförändringarna påverkar spelvärlden och både Calle och Jocke hade svårt att hålla tillbaka tårarna. Det var verkligen minnesvärt och tankeväckande.

Medlem

Typiskt att Bonk nu ska gråta ut i media och söka sympati...
Ena stunden går det bra att plåga, tortera och mortla mänskligheten till pölsa, andra stunden är det så hemskt att han fått huvudet nedslaget i bröstkorgen...

Nä, fy vilken dålig nivå det är på FZs reportage numer, att ni inte ser igenom lögnerna!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Frilansare
Skrivet av Soulless:

Typiskt att Bonk nu ska gråta ut i media och söka sympati...
Ena stunden går det bra att plåga, tortera och mortla mänskligheten till pölsa, andra stunden är det så hemskt att han fått huvudet nedslaget i bröstkorgen...

Nä, fy vilken dålig nivå det är på FZs reportage numer, att ni inte ser igenom lögnerna!

Straffreducering på grund av ugly!

Medlem

Ser ut som att Bonk varit i slagsmål med Bud Spencer...


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Skägg.
10 Chambers

Se, Bonk startade en butik ändå. Inte för skor men för diverse. En skön lokalbutik där du kan köpa allt från blöjor till smuggelsprit under disk. Skönt ändå för Bonk.


signatur
Medlem

Finns måhända det här i sortimentet?


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Ser ut som att Bonk varit i slagsmål med Bud Spencer...
https://www.youtube.com/watch?v=c9hQkBq1U2g

Varför kunde jag inte sluta titta??

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Ser ut som att Bonk varit i slagsmål med Bud Spencer...
https://www.youtube.com/watch?v=c9hQkBq1U2g

Helt ok action men vad är det för ljud på slagen? Absolut det som stör mig mest


signatur

PSN: MrOakenborn

Releasehästryttare
Backloggens befriare

Bonk?


signatur

Ad hoc addendum

Releasehästryttare

@Carl Johansson-Sundelius:

Skägg.
10 Chambers

Haha, wtf!


signatur
Medlem

Jag skulle vilja veta vad som hände med Dot Gobbler.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

@kehik: För att radarparet Bud Spencer och Terrence Hill är det bästa som Italien någonsin har tagit fram. Växte upp med deras underbara filmer.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

@kehik: För att radarparet Bud Spencer och Terrence Hill är det bästa som Italien någonsin har tagit fram. Växte upp med deras underbara filmer.

https://www.youtube.com/watch?v=damLlBvmCSA

I WANT MORE!

Medlem

@kehik:

Mer finns:

Dom har även fått ett eget spel:


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Releasehästryttare
Medlem

Fick denna riktade annons på Instagram precis. Internet ser allt 😂
Official Shop.

Medlem

@kehik: Dom vet vad du gillar


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

1
Skriv svar