M&B Bannerlord: Early Access Måndag 08:00

Medlem

500 kr för ett spel i early access, ett spel som ser ut som om det i stort sett bara är en mod av M&B: Warband, med grafik likt något från 2014, nej tack. Ser ut som om de har tagit combat från Kingdom Come: Deliverance och gjort det till ett eget spel. Jag hade nog haft roligt med spelet, men inte i närheten av att kunna motivera priset på något sätt.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Är spelet likt Kingdom Come Deliverance?

Isf kanske jag överväger ett köp, KCD är ju feelgood mys spelet nummer ett!


signatur

Galne Gunnar köper så gärna!

Inaktiv

@Kintobe
Nej inte särskilt.

MB känns mer som småskaligt total war med rpg-inslag tycker jag.

@kintobe
Mojo är rätt ute. Inte särskilt likt alls.

Var ledig på release så har 10 timmar nu och (börjat få flera egna holdings, så börjar bli nått av en) det är försvinnande likt Warband. Men troroch hoppas att dom kan bena ut mer innehåll över året fram till release.


signatur

"There are a few way we can do this and the choice is yours"

Skulle på samma not avråda dom flesta att köpa det, inte för det är dåligt men verkligen en smula innehållslöst och fullt av "placeholders".


signatur

"There are a few way we can do this and the choice is yours"

Medlem

Det bästa nya delen med Bannerlord är att striderna inte tar abrupt slut så fort man själv faller på slagfältet. Det sekundära jag har haft roligt med det är att gå med i andras arméer så man själv inte behöver bygga ihop en arme för att uppleva strider på slagfältet, det är som att man är i deras party.

Medlem

fan är ju mitt uppe i Kenshi fortf, 120 tim in. men kan väl testa lite Mount & Blade mellan då. köpte direkt.


signatur

//monster

Skribent
Skrivet av Joakim Kilman:

Det var trevligt att höra.

Du är ett svin Joakim.


signatur

I am the black wizards.

Skribent
Skrivet av Johan Olander:

Du är ett svin Joakim.

Nöff!

12
Skriv svar