Quiz – Vad kan du om spelvärldens hjältinnor?

ELF
Medlem

1/10
Likt Peach är du kanske lite blåögd och naiv, så tipset är att vidga dina vyer med Alyx, Jill, m.fl.

Vevar igång Jill of The Jungle 🧐


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Det här var ju inte så lätt 2/10....kunde bara frågan om Assassins creed och rebooten om tomb raider.. sen var det sänka skepp som gällde och jag missade vartenda skott.

Medlem

4/10

Jag gissade på nästan allt men antog att frågan med Resident Evil Remake skulle ha samma svar som skillnaden i originalet från 90-talet och det var rätt


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

1/10 Haha, inte min tekopp. Även om några av mina absoluta favoritkaraktärer i spel är Aloy och Lara Croft, men det hade jag ingen nytta av här direkt... 😄

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Usch, ingen rolig situation
Det blir mycket fantastisk litteratur och många spel du missar då ju.
F

Jo tack.. Var tvungen att totalt skippa AssCreed Syndicate (jag är en massiv fan av AssCreed-serien). De "nya" Tomb Raider.. Tro mig, jag vet att jag går miste om mycket. Riktigt riktigt tråkigt.

Avstängd

6/10! Jag gissade på precis alla frågor.

Medlem

3/10, döm mig inte!

Avstängd
Skrivet av Caene:

När jag spelar eller läser böcker så "blir" jag huvudkaraktären. När jag "blir" dessa karaktärer, i spel och böcker, så har jag alltid haft svårt att behålla inlevelsen som kvinna. Det är helt omöjligt för mig.

Men du låter ju som en kärring så det borde ju inte vara så svårt för dig att leva dig in i. HÖHÖ.

Medlem
Skrivet av Hordaland:

Men du låter ju som en kärring så det borde ju inte vara så svårt för dig att leva dig in i. HÖHÖ.

Vad gullig du är. Känsligt ämne för dig?

Avstängd
Skrivet av Caene:

Vad gullig du är. Känsligt ämne för dig?

Nä, jag la mig bara på samma nivå.

12
Skriv svar