Inget att spela i helgen? Ladda hem World War Z gratis

Robot
Inget att spela i helgen? Ladda hem World War Z gratis

Habil zombiepangare från skaparna av Quake Champions.

#epic-game-store, #gratis-spel, #world-war-z


Medlem

Redan där, men tack ändå!
Game on dudes!

Medlem

Såg det igår att det var gratis och testa lite.
Förvånantsvärt roligt!

När 100-tals zombies kommer springandes mot en går andrenalinet igång!
Rekommenderar!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Karmak:

Såg det igår att det var gratis och testa lite.
Förvånantsvärt roligt!

När 100-tals zombies kommer springandes mot en går andrenalinet igång!
Rekommenderar!

Eller hur! Riktigt mäktigt.


signatur
Avstängd
Skrivet av Karmak:

Såg det igår att det var gratis och testa lite.
Förvånantsvärt roligt!

När 100-tals zombies kommer springandes mot en går andrenalinet igång!
Rekommenderar!

Om du gillar massiva hordes så borde du testa Days gone.


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Gnällkuk

Största klagomålet jag har var att det inte var speciellt roligt och Epic bara totaltvägrade att svara mig när jag ville ha refund.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Går det lika bra att spela det helt själv eller är det att föredra co-op med en eller fler andra?

Medlem
Skrivet av mreka123:

Går det lika bra att spela det helt själv eller är det att föredra co-op med en eller fler andra?

Går att spela själv men då får du AI som inte är så värst smarta.
Helt klart roligare att spela med andra

Fast några random jag spelat men känns som de aldrig spelat ett spel i hela sitt liv och där skulle AI varit bättre
Men vid högra svårighetsgrader finns dom inte och är ännu roligare

Körde lägsta till lvl 7 sen körde jag på nästa svårighetsgrad

Medlem

Har spelat en hel del av det här, och måste säga att det är väldigt roligt En bra Left 4 Dead ersättare i längtan efter något nytt.


signatur

Videomupp

Medlem

Spelas det överhuvudtaget nu för tiden? Varje gång jag startar upp spelet och letar efter session i valfri genre så är det helt folktomt, och jag har vad jag vet inga nätverksproblem


signatur

Enthoo Evolv ATX | Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Delid 8700K UV 1.100v | NH-D15 | 32GB DDR4 | NVME M2 960 500GB | AG271QG | Gigabyte 1080Ti | R1600T3 Edifier | Sony MDR-1A | Cerberus MK II
Corsair Gaming Sabre Optical | Windows 10 x64 Enterprise 1809 LTSC |

BurningMan på Discord | Gilla Inlägg som är bra!

SoL
Medlem

@DrAg00nEn Fan så underskattat spel Days Gone är! Var så jävla glad att jag köpte det på en rea för inte alls länge sen. Efter alla halv kassa recensioner trodde jag att jag aldrig skulle spela det spelet.

Avstängd
Skrivet av SoL:

@DrAg00nEn Fan så underskattat spel Days Gone är! Var så jävla glad att jag köpte det på en rea för inte alls länge sen. Efter alla halv kassa recensioner trodde jag att jag aldrig skulle spela det spelet.

Yepp. Ett av denna generations bästa spel helt klart.


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem

4 dagar played i detta, oklart om det stämmer då det inte fanns en räknare när jag började spela Grymt skoj när man krämar upp svårighetsnivån och måste spela taktiskt

Medlem

Det är ganska passande att de släpper det gratis nu, ca en halv månad innan exklusiviteten är över. Visst, jag gillar gratis-spel och har kört det med några kompisar i några timmar nu. Men jag känner endå att enda anledningen att de ger ut det gratis är så att försäljningen i andra butiker störtar.

Medlem
Skrivet av DrAg00nEn:

Om du gillar massiva hordes så borde du testa Days gone.

Fast det är väl PS exklusivt? Hade gärna köpt det på PC annars.

Avstängd
Skrivet av Haxelos:

Fast det är väl PS exklusivt? Hade gärna köpt det på PC annars.

Det är det. Men det är ett av många skäl till varför man borde äga en Ps4.


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

1
Skriv svar