Tydligen släpps det ett nytt Predator-spel snart - testa gratis imorgon

Robot
Tydligen släpps det ett nytt Predator-spel snart - testa gratis imorgon

Predator: Hunting Grounds vill att du ska ta dig till helikoptern.

#get-to-da-choppah, #nyhetstips, #predator


Medlem

Från gameplay ser det ut som en Predator version av Evolve. 1 monster, 4 jägare.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Från gameplay ser det ut som en Predator version av Evolve. 1 monster, 4 jägare.

yeap verkar exakt kopia av Evolve

Kommer gå samma väg till mötes

Medlem

Gillar AVP 1999 som Rebellion gjorde men favoriten är AVP 2 som utvecklades av Monolith.

Medlem

Den trailern var kanske inte precis den bästa man sett...

Medlem
Skrivet av Karmak:

yeap verkar exakt kopia av Evolve

Kommer gå samma väg till mötes

Nja, beror på hur de sköter det. Evolve tyckte jag var kul, men de behandlade det som en cashgrab endast. Hade de supporterat, gjort regelbundna uppdateringar och inte varit så satans giriga tror jag Evolve hade funkat. Samt cutscenes verkade vara en del av en SP kampanj som skrotades.

Detta kanske funkar, kanske har folk som minns Evolve en dålig eftersmak i munnen.
Själv älskade jag F:13th som de gjort, men det var en buggfest och inte särskilt bra grafik/animationer samt inte säkrat rättigheterna ordentligt. Så jag är MINST sagt skeptisk till detta, efterom återigen gör de spel på ett IP som inte är deras...

Skrivet av Sapiens:

Gillar AVP 1999 som Rebellion gjorde men favoriten är AVP 2 som utvecklades av Monolith.

Håller med dig. Apbra spel, båda två, men speciellt 2an!


signatur

I drank what?

Medlem

Samma nissar som gjorde fps delen till starcitizen. Innan CIG fortsatte med den själva.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem
Skrivet av Mirage:

Detta kanske funkar, kanske har folk som minns Evolve en dålig eftersmak i munnen.
Själv älskade jag F:13th som de gjort, men det var en buggfest och inte särskilt bra grafik/animationer samt inte säkrat rättigheterna ordentligt. Så jag är MINST sagt skeptisk till detta, efterom återigen gör de spel på ett IP som inte är deras...

Detta spel ges ut av Sony så allt som har med rättigheter att göra lär vara problemfritt.

Problemet med rättigheterna till F13 var väl att manusförfattaren till den första filmen stämde filmbolaget - och vann - vilket låg lite bortom utvecklarnas kontroll.

Medlem
Skrivet av Margy:

Detta spel ges ut av Sony så allt som har med rättigheter att göra lär vara problemfritt.

Problemet med rättigheterna till F13 var väl att manusförfattaren till den första filmen stämde filmbolaget - och vann - vilket låg lite bortom utvecklarnas kontroll.

Bara cashgrab och grafik/animationdelen som står kvar på listan då.


signatur

I drank what?

Skribent

Förlåt, men det måste göras.

Medlem

Det Här är mer mitt sorts spel. När alla andra hoppade på COD Battleroyale för hundraelfte gången skippade jag. Vi behöver mer diversity just nu och inte samma gamla skit over and over.

Hunt showdown verkar dom ha lånat pve/pvp element här ifrån dock, ska bli kul att testa och se om det lyckas hålla sin egen själ och vara över ett par rundor.

Medlem

Ser rätt skräpigt ut men kan ju vara värt att testa antar jag


signatur

//monster

Medlem

Jag älskar Friday the 13:th, alla buggar och ryssar till trots. Har det här samma spelkänsla men lite förfinat kan de nog bli riktigt skoj. Dessutom ett av få spel jag kanske kan locka in dottern på eftersom hon är F13-tokig...


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Synd att det bara släpps till PS4.....

Medlem

Dead by daylight fast med muskler och skjutvapen. Ska testa men förhoppningarna är låga.


signatur

"High life on low budget"

Geeks Gaming
Skrivet av Scream112:

Que?

Det har väl gjorts hundraelva olika 4vs1 spel redan också ifall man skall gå efter din BR-diss? Bara för att du verkar legat under en sten medans det släppts sju tusen (överdriven siffra för att förstärka min poäng på samma sätt som du) de senaste 10 åren, betyder inte det att ingen får lov att försöka komma med nya försök och idéer. Självklart satsar man på att formatet skall vara kul när det är Predator som står för temat.

Du låter lite som en sådan där "wannabe rebell" som skall dissa allt som är populärt för att påpeka hur jäkla coolt något som inte är populärt egentligen är, och hur förbaskat unik du är som person som har en sådan raffinerad smak. Skaffa dig istället lite intellekt och inse att det finns många fler nyanser än så.

Geeeez, vart kom det ifrån? Det enda han sa var att han tyckte det skulle bli kul med något nytt.
Känns lite onödigt att gå på så hårt. Dags att kramas och säga förlåt

Medlem

Kändes väldigt 'freetoplay - jånk'... Nån shooter där man ska lägga stålar på att unlocka skit antar jag.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Anton Q:

Kändes väldigt 'freetoplay - jånk'... Nån shooter där man ska lägga stålar på att unlocka skit antar jag.

Jag trodde det skulle släppas 17:00?

Medlem

Lite gameplay för dom som är intresserade.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Usch, vilket skit.
Testade 2 rundor och det var inget vidare.
Färg glad grafik, ostig dialog, seg styrning, tråkigt upplägg, dåligt ljud.
Kände det på mig för månader sedan.

Men, önskar utvecklarna lycka till.


signatur

"High life on low budget"

1
Skriv svar