Bright Memory - makalöst snyggt actionprojekt, skapat av en person

Robot
Bright Memory - makalöst snyggt actionprojekt, skapat av en person

“Demo” ute på Steam och GoG idag.

#bright-memory, #got, #infinite, #steam


Medlem

Coolt, I'll give it a go! Respekt till utvecklaren...

Medlem

Grymt för en person jag var dock lite yr av allt blurr men såg sjukt snyggt ut.

Medlem

Det var ingen dålig ide av Epic att se till att alla UE spel får gratis tillgång till quixel megascans

https://www.unrealengine.com/en-US/blog/unreal-engine-4-24-to...

Medlem

Skönt flyt. Jag hoppas på minst samma kvalitet i FZas game jam 😉

Medlem

Imponerande ja men frågan är om han gjort allt själv eller plockat färdiga assets?

Sist jag hörde nått om detta spelet så anklagades han för att ha stulit massa.

Medlem

@xermalk: Skojar inte! Här har Epic verkligen spenderat Fortnite-slantarna på ett för både dem och oss fördelaktigt sett. Vi får massvis med gratisgodis i UE - och de får sannolikt en hel massa återbäring då fler spel utvecklas i deras motor. Win-win för precis alla.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Grymt om han ligger bakom precis allt själv. Oavsett så ser det riktigt nice ut.
Känns som killen mixar bulletstorm med Shadow warrior typ

Medlem
Skrivet av PontusT:

Grymt om han ligger bakom precis allt själv. Oavsett så ser det riktigt nice ut.
Känns som killen mixar bulletstorm med Shadow warrior typ

Ja det påminner definitivt om dom 2 spelen - mycket positivt!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag köpte det direkt


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Gnällkuk

Galet att en person lyckas åstadkomma detta, även om det skulle vara så att han stulit assets t ex.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Galet att en person lyckas åstadkomma detta, även om det skulle vara så att han stulit assets t ex.

Stulit har han nog inte - han skriver ju själv att det är med gratis assets.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Gnällkuk
Skrivet av Ankh:

Stulit har han nog inte - han skriver ju själv att det är med gratis assets.

Någon insinuerade det ovanför, jag har aldrig hört talas om honom eller spelet.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Galet att en person lyckas åstadkomma detta, även om det skulle vara så att han stulit assets t ex.

Ja well, oavsett om de skulle vara så , så har han ju förmågan att förstå hela pipen i UE och leverera & implementera ett kvalitativt paket som går ihop. Animationer, modeller, miljöer osv. Så skulle aldrig endorsa att sno assets vilket jag inte tror han gjort, men att ta färdiga assets och ändå få ihop de till något så bra kräver faktiskt rätt mycket kompetens, så imponerade no matter what absolut.

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Någon insinuerade det ovanför, jag har aldrig hört talas om honom eller spelet.

Alright Men i credits inne i hans spel nämner han var allt kommer ifrån.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Så han fixar det här på dagarna, och botar cancer på helgerna. Imponerande!

1
Skriv svar