Testa Ghost Recon Breakpoint gratis - hela långhelgen

Robot
Testa Ghost Recon Breakpoint gratis - hela långhelgen

Vågade du dig inte på originalet? Prova den uppdaterade versionen med immersive-läge.

#ghost-recon-breakpoint, #gratis


Medlem

Jag hoppar över. 💚

Medlem

Jag älskade Wildlands, så ska testa detta. Tyckte betan var riktigt dålig, så vill gärna se om de fixat spelet. Var def. inget fan av community hubben.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Jag älskade Wildlands, så ska testa detta. Tyckte betan var riktigt dålig, så vill gärna se om de fixat spelet. Var def. inget fan av community hubben.

Äntligen går det iaf sätta den till group members only och man slipper Gear Score 🙂

Medlem

Inget gratis till PC alltså?

rug
Medlem

Hoppar denna jag också. Gillade Wildlands men betan för denna var en katastrof. Hade även svårt för storyn om nån sekt med supergubbar som skulle kunna vara ur nått avsnitt av Stargate. Trist utveckling för ghost recon-serien

Inaktiv
Skrivet av Flugsaft:

Inget gratis till PC alltså?

Jo? Tror han mena att spelar du på ps4 eller xb1 behöver du deras onlineprenumation

Inaktiv

Det var långt ifrån perfekt, men som fd. milsim-fantast tyckte jag Breakpoint var mer intressant än Wildlands och har mycket mer speltid på det. Men jag verkar vara en minoritet.

Medlem

Fan dillar ni om långhelg för?

Fick ju nästan hopp om att det fanns en röd dag här inom närmaste, bastards!

Avstängd

Nej fy. Börjar Sony gå samma väg som Microsoft nu och kräva att man betalar för"gratis"helger?

Edit: nevermind. Nog bara Microsoft som kör detta anti-consumer stuk ännu

Från Ubisoft själva:
Xbox Live Gold is required to access the Free Weekend.

PlayStation® Plus membership is not required to access the Free Weekend.


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem
Skrivet av Turbodog:

Det var långt ifrån perfekt, men som fd. milsim-fantast tyckte jag Breakpoint var mer intressant än Wildlands och har mycket mer speltid på det. Men jag verkar vara en minoritet.

Hur är basejumpandet nu? Körde igenom hela vanliga kampanjen under en månads uplay+, minns att det kunde vara ett helvete att ens lyckas.. för det mesta slutade det med att man faceplantade till döds.

Inaktiv
Skrivet av Blackwolfe:

Hur är basejumpandet nu? Körde igenom hela vanliga kampanjen under en månads uplay+, minns att det kunde vara ett helvete att ens lyckas.. för det mesta slutade det med att man faceplantade till döds.

Still crap..

Medlem

På psn store så står det under beskrivning utav spelet att man får en trial på 6 timmar.
Men det kanske är något annat?


signatur

"High life on low budget"

Avstängd

Låter skoj men är fortfarande samma skit story :/
Tur man körde ut spelet under första gratis månaden med Uplay plus

Medlem

Jag förstår inte. Hur gör man med ps4? Krävs ps4+?

Avstängd
Skrivet av Ogaard:

Jag förstår inte. Hur gör man med ps4? Krävs ps4+?

Nope. Sony håller inte på med sånt trams. På ps4 är gratis faktiskt gratis till skillnad från andra format


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem

@DrAg00nEn: Jag kan inte hitta detta på PS Store. Eller har jag missat något?

Medlem

Spela i 6 timmar. Fyfan vilket skit alltså. Tomt och tråkigt.

Medlem

Halv bra spel faktiskt. Roat mig i 11h än så länge. Spana in baser med din drönare och sedan infiltrera 🙂
Sen i den öppna världen som är grafiskt läcker kunde där varit nåt som gör att den blir mer roande att färdas igenom. Fordons fysiken är katastrof dock, förutom helikopter. MC fysiken är såå sjukt kass så känns som nåt låg budget lir man kör och inte som ett Ubisofts AAA.
Flyga helikopter däremot till 1000m höjd för sedan hoppa ur och glida in i fiende läger med sin fallskärm är alltid kul.
Varit bättre om man varit en grupp med 4 polare som la strategier ihop. Kör solo och finns kanske lite tjusning i det med. Inne i byggnader i olika läger ser rum osv nästan ut som rummet du nyss rusade igenom. Lite trist.

1
Skriv svar