Oh boy!? God of War-sajten har tagit väck "Only on Playstation"-etiketten

Robot
Oh boy!? God of War-sajten har tagit väck "Only on Playstation"-etiketten

Rättelse: spelet hade tydligen aldrig etiketten till att börja med.

#god-of-war, #pc, #playstation-4


Medlem

*Happy pc noises*


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Grattis pc spelare. Fantastiskt spel ni alla borde spela.

Medlem

Skrev detta i Horizon till PC nyheten ^^ -

"En liten hint från Cory Barlog om att God of War släpps till PC? Hehe, eller så är det ingenting, men vem vet. "

https://twitter.com/corybarlog/status/1237456036904062976


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Eftersom jag till slut köpte PS3 en gång i tiden, lejonparten varför, var ju God of War då.
Skulle verkligen älska om detta kom.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Skribent

Vi får hålla tummarna. Den enda riktigt negativa punkten med God of War var bilduppdateringen. Det skulle göra sig så jäkla bra i 60+ FPS.

Medlem

Detta är tydligen "fake news" då den etiketten inte varit där tidigare heller på den sajten.

https://www.resetera.com/threads/god-of-war-no-longer-contain...

Geeks Gaming
Skrivet av Margy:

Detta är tydligen "fake news" då den etiketten inte varit där tidigare heller på den sajten.

https://www.resetera.com/threads/god-of-war-no-longer-contain...

Neeeeej vad sorgligt 😭
Nu fastnade mitt ”BOY!” i halsen! Tur att det fortfarande(?) finns på psnow så man kan köra det på pc

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Neeeeej vad sorgligt 😭
Nu fastnade mitt ”BOY!” i halsen! Tur att det fortfarande(?) finns på psnow så man kan köra det på pc

Då körs det väl i 30fps dock?
Yuckers.

Geeks Gaming
Skrivet av loerk:

Då körs det väl i 30fps dock?
Yuckers.

Japp, men hellre det än att missa det helt (för min del)

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Japp, men hellre det än att missa det helt (för min del)

Då har jag tyvärr lite mer dåliga nyheter... det kan vara svårt att hitta det på PS Now nu.

Medlem
Medlem

Spelade ut God of War till PlayStation 4 nu i februari. Är inget fan av hack & slash spel men detta var så mycket mer än ett sådant lir. Vilket fantastiskt äventyr det var alltså. Magisk dialog mellan Kratos, Atreus och Mimir. Amazing detaljerad grafik. Skön spelkontroll. Förbaskat bra spel i nordisk mytologi o värld. Har aldrig lirat något av de gamla God of War spelen men efter detta ser jag verkligen fram emot nästa del i serien.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Geeks Gaming
Skrivet av Margy:

Då har jag tyvärr lite mer dåliga nyheter... det kan vara svårt att hitta det på PS Now nu.

Såklart.....nu när jag blev sugen på att lira det 😩

Medlem
Skrivet av loerk:

Då körs det väl i 30fps dock?
Yuckers.

Finns inte Performance mode på PS Now?

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Spelade ut God of War till PlayStation 4 nu i februari. Är inget fan av hack & slash spel men detta var så mycket mer än ett sådant lir. Vilket fantastiskt äventyr det var alltså. Magisk dialog mellan Kratos, Atreus och Mimir. Amazing detaljerad grafik. Skön spelkontroll. Förbaskat bra spel i nordisk mytologi o värld. Har aldrig lirat något av de gamla God of War spelen men efter detta ser jag verkligen fram emot nästa del i serien.

Hade exakt samma erfarenhet som dig. Har försökt köra de gamla spelen utan att fastna, men detta älskade jag

Medlem

Plot twist, det släpps på sega dreamcast!

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Magisk dialog mellan Kratos, Atreus och Mimir.

Jag vet inte vem som spelade Mimir men den skådisen borde ha vunnit en bunt priser!

NuZ
Testpilot

Ja! Kanske spela om det med högre fps. Helt OK spel. Bästa GoW spelet iaf


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Ingen idé att köpa konsol överhuvudtaget snart, skönt.

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Ingen idé att köpa konsol överhuvudtaget snart, skönt.

Det beror väl på om man vill vänta 1-2år på ett spel, och fortfarande inte säker på att det verkligen kommer till pc.

Själv kan oftast lika gärna kolla en lets play på ett spel jag inte kan spela pga plattformen det släpps på.

Medlem

Så Sonys motsvarighet till Microsofts köp det en gång spela det wherever kommer när?

Medlem

Hoppas, hoppas. Jag har aldrig ens startat något av de äldre GoW-spelen men God of War (2018) är ett av de absolut bästa liren jag någonsin har avnjutit.

Med det sagt så spelade jag det i en kvart på PS Now på PC och det sög skithårt. 720p i 30 FPS duger inte.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Åh, jag som funderade på att spela detta på sambons Playstation. Blir att vänta istället.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Vi får hålla tummarna. Den enda riktigt negativa punkten med God of War var bilduppdateringen. Det skulle göra sig så jäkla bra i 60+ FPS.

Rullar i 60 fps på ps4 pro om man väljer performance, inte låst dock.

Medlem

Det kanske kan vara en bra idé att uppdatera nyheten då många fortfarande verkar tro att den är riktig?

Medlem
Skrivet av Margy:

Jag vet inte vem som spelade Mimir men den skådisen borde ha vunnit en bunt priser!

Alastair Duncan! Han gör även ljudboken, hans dialekt är underbar!

Skribent

@gorbatjov: Jo men det var lite väl svajigt. Kändes som att det mest flöt någonstans mellan 40 och 50, framförallt märkbart när man rörde kameran. Stabila 60 fps eller till och med 144 vore riktigt najs.

Medlem

Skulle offra allt mitt toapapper för att få Bloodborne till PC just nu.

Medlem

dom får gärna släppa hela serien te pc!

12
Skriv svar