Uncharted 4 och Dirt Rally 2.0 blir (kanske?) PS Plus-spelen i april

Robot
Uncharted 4 och Dirt Rally 2.0 blir (kanske?) PS Plus-spelen i april
Medlem

Offline PS4 for the win...
Så sjukt trött på alla uppdateringar varenda gång man startar konsollen.
Är det inte spelet, så är det PS4 operativet.
Och det tar en halvtimme eller timme.
När den är klar så har kontrollen slut på batteri.
Flera timmar senare är allt uppladdat och uppdaterat.
Mmmm, håller på med något annat nu, men kanske kan spela sen nån gång...
Har inte rört min PS4 sen förra sommaren, inte för att den är tråkig, eller saknar spel, men för alla uppdateringar.
Hah!
Är jag ensam?!

Medlem

@ohGr: Hade du rört det oftare så hade du inte haft så många uppdateringar att installera, hur lätt som helst.

På tal om PS+-spelen: Har redan Uncharted 4 och Dirt Rally 2.0... ja, det spelar jag antagligen inte med en handkontroll. Så det är lite sisådär om vad man tycker om månadens spel. Men kan väl inte alltid få toppenspel.

Medlem

@ohGr om du är trött på att batteriet tar slut i kontrollen kan man även sätta ps4:at i viloläge. Då laddas alla uppdateringar ned, samt kontrollen är inte på

Samtidigt så förstår jag inte varför batteriet skulle ta slut när ps4:at är på, för kontrollen kan stängas av, eller vara på laddning till och med!

Håller annars med om att det är mycket uppdateringar ibland beroende på spel, men det är väl kul att utvecklare investerar i sina spel i efterhand, och jag spelar sällan alla de spel som jag har nedladdade, så går sällan ut över mitt spelande

Avstängd
Skrivet av ohGr:

Offline PS4 for the win...
Så sjukt trött på alla uppdateringar varenda gång man startar konsollen.
Är det inte spelet, så är det PS4 operativet.
Och det tar en halvtimme eller timme.
När den är klar så har kontrollen slut på batteri.
Flera timmar senare är allt uppladdat och uppdaterat.
Mmmm, håller på med något annat nu, men kanske kan spela sen nån gång...
Har inte rört min PS4 sen förra sommaren, inte för att den är tråkig, eller saknar spel, men för alla uppdateringar.
Hah!
Är jag ensam?!

Låter mer som att du inte har någon ps4 och försöker bara sprida osanningar. Tråkigt


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem
Skrivet av ohGr:

Offline PS4 for the win...
Så sjukt trött på alla uppdateringar varenda gång man startar konsollen.
Är det inte spelet, så är det PS4 operativet.
Och det tar en halvtimme eller timme.
När den är klar så har kontrollen slut på batteri.
Flera timmar senare är allt uppladdat och uppdaterat.
Mmmm, håller på med något annat nu, men kanske kan spela sen nån gång...
Har inte rört min PS4 sen förra sommaren, inte för att den är tråkig, eller saknar spel, men för alla uppdateringar.
Hah!
Är jag ensam?!

Varsågod:
https://manuals.playstation.net/document/en/ps4/settings/stan...

NuZ
Testpilot
Skrivet av ohGr:

Offline PS4 for the win...
Så sjukt trött på alla uppdateringar varenda gång man startar konsollen.
Är det inte spelet, så är det PS4 operativet.
Och det tar en halvtimme eller timme.
När den är klar så har kontrollen slut på batteri.
Flera timmar senare är allt uppladdat och uppdaterat.
Mmmm, håller på med något annat nu, men kanske kan spela sen nån gång...
Har inte rört min PS4 sen förra sommaren, inte för att den är tråkig, eller saknar spel, men för alla uppdateringar.
Hah!
Är jag ensam?!

Ja de är en del beroende på spel. Tips! Sätt PS4 på viloläge istället. Dina sparningar laddas upp, uppdateringar fortgår osv under tiden (ja där vet jag inte vad Sony tänkte). Sätt även timer på dosan. Jag har svagaste ljusbar och 10min. Då räcker dosan mycket längre. Dirt Rally 2.0 är svinkul!!


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Uncharted 4 var ju ganska nyss Playstation Plus-titel.. Men gött om det kommer tillbaka då jag inte hann spela färdigt det förra vändan... Var lite surt.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av NuZ:

Ja de är en del beroende på spel. Tips! Sätt PS4 på viloläge istället. Dina sparningar laddas upp, uppdateringar fortgår osv under tiden (ja där vet jag inte vad Sony tänkte). Sätt även timer på dosan. Jag har svagaste ljusbar och 10min. Då räcker dosan mycket längre. Dirt Rally 2.0 är svinkul!!

Har dirt 2.0 vr stöd som det första hade?

NuZ
Testpilot
Skrivet av DarkSvenn1002:

Har dirt 2.0 vr stöd som det första hade?

Ingen aning gällande PSVR. En snabb googling säger nej iaf


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av Anton Q:

Uncharted 4 var ju ganska nyss Playstation Plus-titel.. Men gött om det kommer tillbaka då jag inte hann spela färdigt det förra vändan... Var lite surt.

Uncharted 1-3 var på PS plus nyligen. Har spelat varken Uncharted 4 eller DiRT Rally 2.0 så hoppas detta stämmer.
De Uncharted-spel jag har spelat (2-3) gav mig iofs ingen blodad tand och DiRT Rally 2.0 kommer jag nog köpa till Steam nu när jag skaffat gaming dator och VR. Första DiRT Rally på PSVR är hur bra som helst.

Medlem
Skrivet av DrAg00nEn:

Låter mer som att du inte har någon ps4 och försöker bara sprida osanningar. Tråkigt

Måste hålla med, det där lät så fejkat, även heroinisterna på plattan verkar seriösa och trovärdiga i jämförelse. Om du ägde PS4, så måste du ha en annan maskin än den jag äger, för det du skriver händer väldigt sällan, FW uppdateringar max 1-2 ggr per år, spelen uppdateras automatiskt när jag inte ens har konsollen på, så allt är fixat när jag startar maskinen. Du måste bara lägga den i sparläge istället för stänga av helt? Du vet, sparläge... Eller förlåt du hade ju nog sannolikt ingne ps4? Du är definitivt ett fanboy av antingen PC, mest troligt av Xbox/Nintendo format, bara dom/vi som har så löjliga människor som känner dom måste välja en konsol och sen vara lojal livet ut. Var intelligent, köp alla, så kan du ha bästa av alla världar? Och xbox behöver ju ingen ens, det mesta går köra på en halvdan pc,


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

1
Skriv svar