Live nu – Gustav lirar vidare i Dragon Age Origins

Robot
Live nu – Gustav lirar vidare i Dragon Age Origins
Moderator | Testpilot

Det blev Dragon Age istället


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Gurkan tog dubbla snus och blev illamående, likt en sked tandkräm för att få feber i lumpen, han behövde bara en anledning till att få spela DA:O.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Frilansare

Haha vad hände?

Medlem

Bleeding Edge var för snabbt för honom. Eller någon form av ptsd kanske, oklart.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Usch, ser ut som skit!! Grafiken är horribelt dålig, gameplayet är diskutabelt om man nu gillar det där jag gör det inte iaf.

Medlem
Skrivet av Hellspites:

Usch, ser ut som skit!! Grafiken är horribelt dålig, gameplayet är diskutabelt om man nu gillar det där jag gör det inte iaf.

Lol.

Medlem
Skrivet av Hellspites:

Usch, ser ut som skit!! Grafiken är horribelt dålig, gameplayet är diskutabelt om man nu gillar det där jag gör det inte iaf.

Grafiken från ett 10 år gammalt spel ser dålig ut. What a shocker!

Medlem
Skrivet av Eight08:

Grafiken från ett 10 år gammalt spel ser dålig ut. What a shocker!

Har ingen här humor? Vart är världen på väg! Suck! 😒

Medlem
Skrivet av Hellspites:

Har ingen här humor? Vart är världen på väg! Suck! 😒

Har man en möjlighet att bli kränkt försvinner humorn ut genom dörren på en gång.

Medlem

Installerat det på bärbara via Origin och noterade att jag spelat igenom det 4 ggr på ett år efter release, sedan Inte överhuvudtaget. Har funderat på att starta upp det igen många gånger men det erfordras nog att göra samma sak som jag gjorde med Mass Effect, då att vrida upp grafiken några snäpp med moddar.
Verkar dock inte vara lika självklart med utbudet. Sen vet jag inte om jag ska köra en ny klass eller Origin då..
Jaja, det löser sig nångång.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av Hellspites:

Har ingen här humor? Vart är världen på väg! Suck! 😒

Man kan ju börja med att vara rolig.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Bra Gustavo! Kul att titta på.


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Shrudder:

Man kan ju börja med att vara rolig.

Ja det är ju upp till personen som läser inlägget som kan avgöra om det är roligt lr inte. Jag kan ju fortfarande tycka att jag är sjuk rolig "rock star". Men vill man vara stel och ta allt som skrivs seriöst så blir det rätt svårt att få dem att röra på smile groparna. 😏

Medlem

50 spänn för ultimate edition på gog, Du fick mig att köpa det! (igen)

Moderator | Testpilot
Skrivet av Hellspites:

Ja det är ju upp till personen som läser inlägget som kan avgöra om det är roligt lr inte. Jag kan ju fortfarande tycka att jag är sjuk rolig "rock star". Men vill man vara stel och ta allt som skrivs seriöst så blir det rätt svårt att få dem att röra på smile groparna. 😏

Du skrev ju dock inte din text på något sätt som att det skulle vara otroligt uppenbart att det var ett skämt. Finns folk som skriver sådana där kommentar och är fullt seriösa.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Vilket underbart jävla spel <3

1
Skriv svar