Plague Inc. gör U-sväng, får nytt läge där vi räddar världen från en pandemi

Robot
Plague Inc. gör U-sväng, får nytt läge där vi räddar världen från en pandemi

Stor mängd pengar doneras till kampen mot covid-19.

#corona, #ndemic-creations, #plague-inc


NuZ
Testpilot

Haha rätt bra faktiskt och underbart att de donerar pengar också


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Snyggt av dom!

Kan rekommendera sällskapsspelet Pandemic från Z-Man Games. Riktigt kul att spela tillsammans med polarna eller med familjen.


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem
Skrivet av DitroX:

Snyggt av dom!

Kan rekommendera sällskapsspelet Pandemic från Z-Man Games. Riktigt kul att spela tillsammans med polarna eller med familjen.

Mycket bra, men något som är ännu bättre är Pandemic Legacy, kanske det bästa brädspelet jag spelat.


signatur

IDKFA

Medlem

Spelade det för 8 år sedan och det var ett grymt spel redan då. Inte lirat det sen dess. Värt ett köp idag?

Medlem

det är sånt spel man bara spelar en gång dock


signatur

//monster

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av monsterbenke:

det är sånt spel man bara spelar en gång dock

Det är väl snarare designat för att spelas flertalet gånger? Man låser ju upp olika utgångslägen genom att klara spelet, och det är rätt stor gameplayskillnad på diverse farsoter.

Sen är det kanske inte min typ av spel, men det är en annan femma.

Man kan ju tycka att experterna på who har viktigare saker för sig just nu än att hjälpa dessa spelmakare att få till ett nytt spelläge. Men men. 😁🙏

Medlem
Skrivet av SeaMonkeyFresh:

Man kan ju tycka att experterna på who har viktigare saker för sig just nu än att hjälpa dessa spelmakare att få till ett nytt spelläge. Men men. 😁🙏

Det är lite som att säga att experter inom något fält aldrig ska hjälpa till med något som kan ha med nöje att göra, för de har bättre saker för sig.


signatur

I drank what?

Medlem

Ganska väntat. Alldeles för många som skulle koka av ilska annars.
Hoppas att det nya spelläget blir skoj!

Ero
Medlem
Skrivet av SeaMonkeyFresh:

Man kan ju tycka att experterna på who har viktigare saker för sig just nu än att hjälpa dessa spelmakare att få till ett nytt spelläge. Men men. 😁🙏

Ja, eller så är det experternas uppgift att sprida rätt information? Och här har dom läget att få ut information till jättemånga som kanske inte tar det här med spridning av corona på allvar.


signatur

Varit medlem längre än dig.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Det är väl snarare designat för att spelas flertalet gånger? Man låser ju upp olika utgångslägen genom att klara spelet, och det är rätt stor gameplayskillnad på diverse farsoter.

Sen är det kanske inte min typ av spel, men det är en annan femma.

ja jo men det är inte värt 15 euro tycker jag, som det kostar på steam. det är ett mobilspel i grunden


signatur

//monster

1
Skriv svar