No Man's Sky-gängets nya – The Last Campfire – släpps i sommar

Robot
No Man's Sky-gängets nya – The Last Campfire – släpps i sommar
Medlem

Det verkar som att de har lärt sig sin läxa om att inte köra igång hype-tåget den här gången. Alltid något. Men jag kan inte påstå att trailern lockade mig.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Ser inte ut som ett spel man kan hypa upp så mycket dock...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Ravenknight:

Det verkar som att de har lärt sig sin läxa om att inte köra igång hype-tåget den här gången. Alltid något. Men jag kan inte påstå att trailern lockade mig.

Snarare konsumenternas fel som hypade sönder spelet, bra mycket mer än vad utvecklarna gjorde.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Det här såg ju extremt mysigt ut. Jag gillar verkligen Hello-Games. Snacka om att de rest sig efter all skit de fått kastat efger sig. Kan inte annat än att applådera faktiskt.

Medlem

såg inte så kul ut

Medlem
Skrivet av Vileoxe:

Snarare konsumenternas fel som hypade sönder spelet, bra mycket mer än vad utvecklarna gjorde.

Nja, håller inte med dig, det var allt för mycket vidlyftiga intervjulöften och media som inte visade en sann bild av spelet i omlopp för att det största ansvaret skulle landa på konsumenterna. Sant är dock att de tog sig i kragen och fixade till sitt spel efter release vilket de skall ha en eloge för. Få företag som tar ansvar på det sättet.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Även om dom förbättrat no man sky en aning så skulle jag nog inte förköpa deras spel först innan man ser vad folk tycker

Medlem

Hello Games har snabbt blivit en av mina absoluta favoritutvecklare, deras vi-ska-göra-vad-vi-lovat-mentalitet har verkligen vunnit över mig. Dock förbokar jag inget spel, men det gör jag aldrig av någon

Detta spelet såg mysigt ut, vill gärna se en mer gameplay-inriktad trailer. Men so far, so good

Medlem
Skrivet av Natrium:

Även om dom förbättrat no man sky en aning så skulle jag nog inte förköpa deras spel först innan man ser vad folk tycker

detta gäller alla spel imo

KoP
Medlem

Mja mjä.. hoppar nog. Ser ut att vara "ett sånt där typiskt pretto-spel" som jag personligen aldrig brukar gilla så värst mycket.

Medlem
Skrivet av fz:

Och vi vågar väl tro att de inte överdrivit grafiken i trailern alltför mycket, eller vad tror du?

Antagligen tillbakahållit det pga Switch (får man hoppas) och samma för alla platformar ja. Vad... runt 2008 skulle jag vilja säga typ.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Ser riktigt mysigt ut. Hello Games är en studio som jag har stort förtroende för. Många hade bara gett upp och stuckit med pengarna efter ett så pass stort fiasko som No Man's Sky, men de tog sitt ansvar och gav oss vad de lovade och mycket mer än så.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Vileoxe:

Snarare konsumenternas fel som hypade sönder spelet, bra mycket mer än vad utvecklarna gjorde.

Ja, det är ju så oerhört vanligt att utvecklare ställer upp i talkshows för att hypa sitt spel.

Medlem

Måste vara skönt för dom att göra ett mindre spel efter No Man's Sky.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av baggso:

detta gäller alla spel imo

nä inte CD project Red dom har aldrig släppt något jag inte har gillat. Självklart är jag inte så jag skulle blint förboka utan att titta på gameplay/ hype trailers etc men dom tycker jag verkligen är ett undantag ur regeln.

Medlem
Skrivet av Natrium:

nä inte CD project Red dom har aldrig släppt något jag inte har gillat. Självklart är jag inte så jag skulle blint förboka utan att titta på gameplay/ hype trailers etc men dom tycker jag verkligen är ett undantag ur regeln.

Även om det osar kvalité från deras spel så har även de tänjt på vad som visades upp och vad som levererades. De visade upp ett Witcher 3 som var mycket snyggare än det som faktiskt släpptes senare. Det finns fortfarande ingen som helst anledning att förboka, oavsett om det är Uwe Boll eller CDPR som gör ett spel - oavsett vad man tycker om dem.

Medlem
Skrivet av ClockWise:

Även om det osar kvalité från deras spel så har även de tänjt på vad som visades upp och vad som levererades. De visade upp ett Witcher 3 som var mycket snyggare än det som faktiskt släpptes senare. Det finns fortfarande ingen som helst anledning att förboka, oavsett om det är Uwe Boll eller CDPR som gör ett spel - oavsett vad man tycker om dem.

Du slog huvudet på spiken. Även om det är en utvecklare man litar på så skall man inte köpa grisen i säcken, det är inte som att man förlorar något på att inte förboka nu för tiden..

1
Skriv svar