Ännu ett starkt tecken på CoD: Modern Warfare 2 Remastered

Robot
Ännu ett starkt tecken på CoD: Modern Warfare 2 Remastered
Medlem

Jaaaaa! Instant buy day 1! <3

Haft väldigt skoj med en av tidernas bästa first person shooters - Call of Duty 4: Modern Warfare. Så blev alldeles tokig när Remastered-versionen släpptes som jag har lagt ner väldigt många timmar på (spelat om flera gånger och samlat trophies).

Kommer även spela sönder MW2 Remastered. Detta är en av de största, bästa spelnyheterna för mig detta år!

Medlem

Hade runt 800 timmar i multiplayer på MW2 när det begav sig. Var snuskigt roligt. Dock kommer jag inte kunna spela på grund av livet i allmänhet, men jag är glad för alla som får uppleva alla de gamla sköna banorna igen. (om det nu kommer vill säga)


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Intressant nog är "No Russian" också mitt motto när jag letar efter folk att spela med online.

Medlem

Kul ifall det stämmer, ser fram imot att lira ett COD igen där banorna inte till 95% består av ruiner/ städer😁

Medlem

MW2 utan multiplayer är ju som en macka utan smör jue :'(

Medlem

Men snälla nej... kanske bara jag som känner det men... det kommer aldrig gå att få samma feeling som när det spelet släpptes ändå, och det blir bara mer av samma man redan spelat sönder

Medlem

Kul med sånna här - varför kan inte "bra" företag ta efter?
Jag hade lätt kunnat göra en lista på över 200 spel släppta mellan 1980-2000 som jag hade velat se remaster/remakes av.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar