Watch Dogs och The Stanley Parable är veckans gratis-spel i Epic Games Store

Robot
Watch Dogs och The Stanley Parable är veckans gratis-spel i Epic Games Store

Något i väntan på försenade Watch Dogs: Legion?

#epic-games-store, #the-stanley-parable, #watch-dogs


Medlem

Blir att köra igenom Watch Dogs till helgen tror jag.

Skägg.
10 Chambers

Aldrig lirat Stanley Parable, kanske dags nu.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Aldrig lirat Stanley Parable, kanske dags nu.

Väldigt kort spel, om än mer av en upplevelse än ett spel imo. Men du kommer få dig ett gott skratt hur som helst så det är definitiv värt att prova


signatur
Medlem

signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Skribent

@Carl Johansson-Sundelius: Det är det verkligen. Kanske kan bli ett roligt spel att streama också? Ingen lång stream för det blir rätt snabbt repetitivt, men en timme eller två kanske?

Jag gillade det för att det var så annorlunda och hade skön humor. Tröttnade ganska snabbt dock och letade inte fram så många slut, men som sagt så höll det bra som slöspel för en kväll då inte så mycket annat fanns att göra.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av MrStrange:

Väldigt kort spel, om än mer av en upplevelse än ett spel imo. Men du kommer få dig ett gott skratt hur som helst så det är definitiv värt att prova

Skrivet av Shadee:

@Carl Johansson-Sundelius: Det är det verkligen. Kanske kan bli ett roligt spel att streama också? Ingen lång stream för det blir rätt snabbt repetitivt, men en timme eller två kanske?

Jag gillade det för att det var så annorlunda och hade skön humor. Tröttnade ganska snabbt dock och letade inte fram så många slut, men som sagt så höll det bra som slöspel för en kväll då inte så mycket annat fanns att göra.

Lägger till det så kanske det får bli en stream nästa vecka.


signatur
Medlem

Watch Dogs 1 är riktigt bra tycker jag. 2an var hemsk, så får se om 3an blir bättre.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av MrStrange:

Väldigt kort spel, om än mer av en upplevelse än ett spel imo. Men du kommer få dig ett gott skratt hur som helst så det är definitiv värt att prova

Lite längre om man ska samla alla achievements (som är på Steam) dock ;p

https://puu.sh/FmRjw/e2bfc1d193.png

Inga ändringar av datum, förstås.

1
Skriv svar