Vad gör ni nu?

Frilansare
Skrivet av uberpwnage2.0:

Jag äter ofta köttbullar på burk, men aldrig testat köttfärssås. Betyg?

OnT: Kollar igenom demonstrationen av Baldur's Gate 3. Spännande, minst sagt.

Har käkat den sen barnsben så lite jävig. 4/5, men tror att har du aldrig smakat är risken att det känns 2/5. Vanans makt liksom

Frilansare
Skrivet av Jiminy:

Antar att det är godare än det låter?
Smakar det inte burkigt/konserverat?

OnT: Försöker komma på vad jag ska göra fram tills det är dags för powernap innan nattjobb.
Lutar åt Netflix och slapp.

Skulle inte bjuda en dejt på det...

Moderator | Testpilot
Skrivet av Joakim Bennet:

Har käkat den sen barnsben så lite jävig. 4/5, men tror att har du aldrig smakat är risken att det känns 2/5. Vanans makt liksom

Haha! Jag ska nog testa ändå. Återkommer med betyg.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

FM-guru
F.d. Sisyr

Åkt på en ovanligt äcklig förkylning med extrem snuva, så pass att jag började blöda näsblod för att jag snöt mig för mycket/hårt. Oerhört trevligt, och ni är välkomna för infon.

Avreagerat mig med att spela Crusader Kings 2. Funderar på lite Dark Souls 3 nu på kvällskvisten, men ställer mig tveksam till om mitt just nu lättretliga humör klarar av det spelet.

Medlem

Väntar gameplayvideo från Half-Life: Alyx

Om nån är sugen på att kolla finns tre nya gameplayvideos här:
https://www.youtube.com/watch?v=LTLotwKpLgk&list=PLSXFSBSGcg4...


signatur

no remorse

En halvtimme på kontoret och redan inne på andra koppen kaffe.
Lugn morgon, helt enkelt.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Frilansare

Skriver nyheter, fryser om tårna och corona-snörvlar.

Medlem

Sitter och degar på jobb. Blir en kopp kaffe och fortsätta på youtube. Kollar just nu på Wolfgang Puck när han lagar sin Oscars-meny.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Hjälper kunder som köpt Netgear routrar, och som inte kan gå igenom installationsprocessen. Sitter på kontor i Cork i Irland och undrar hur det är i Sverige nu för tiden.

Medlem

@ola90ranta: Vått och grådassigt. Åtminstone i Närke.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av ola90ranta:

Hjälper kunder som köpt Netgear routrar, och som inte kan gå igenom installationsprocessen. Sitter på kontor i Cork i Irland och undrar hur det är i Sverige nu för tiden.

Kallt, blåsigt och jämna skurar. Nordvästra skåne.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Sitter som lyssnande part i ett möte när jag jobbar hemifrån, eftersom sista mötet kolliderar med att hämta upp ungarna, så kör hemifrån så jag är hemma när de kommer. Fördel med att vara lyssnande part utan någon eg. input är att man hinner slösurfa fz bla

Skrivet av Freakon:

Kallt, blåsigt och jämna skurar. Nordvästra skåne.

NV Skåne represent!


signatur

I drank what?

Medlem

Jag kollar faktiskt på Lost igen. Jag såg den serien när den kom, men då var jag tonåring. Jag ville se den igen, med färsk syn på det hela. Än så länge är jag sex avsnitt in och jag älskar det.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Inaktiv
Skrivet av Kvadruppelmas:

Väntar gameplayvideo från Half-Life: Alyx

Om nån är sugen på att kolla finns tre nya gameplayvideos här:
https://www.youtube.com/watch?v=LTLotwKpLgk&list=PLSXFSBSGcg4...

Jag har börjar tokundvika så mycket info jag bara kan om spel/filmer jag vet jag kommer uppleva. Förut var det tvärtom att jag frossade i gameplay och bilder osv men ni vill jag upptäcka alla coola saker själv när jag spelar och inte veta saker i förväg

Själv sitter jag just nu på (natt)jobbet och tar ikapp på Westworld säsong 2 så man kan påbörja S3 nu i helgen med lite god mat och dryck!

deppar över att jag inte kan kalendern..trodde wasteland 3 skulle komma i dag


signatur

New life, New hope

Medlem
Skrivet av smuts:

Jag kollar faktiskt på Lost igen. Jag såg den serien när den kom, men då var jag tonåring. Jag ville se den igen, med färsk syn på det hela. Än så länge är jag sex avsnitt in och jag älskar det.

Började kolla Lost igen för en månad sen eller så.
Jävla amazing serie. Äger det mesta som kommer idag.
Tyvärr har man ju slutet någorlunda kvar i minnet och det förstörde ju rejält imo. Men fram till sista 2 säsongerna kanske så är det nog något av det bästa som någonsin gjorts.

Medlem

Solen skiner och är hemma i karantän som många andra, ska gå ut och gräva vårens potatisland så jag får lite färskpotatis innan sommaren.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem
Skrivet av smuts:

Jag kollar faktiskt på Lost igen. Jag såg den serien när den kom, men då var jag tonåring. Jag ville se den igen, med färsk syn på det hela. Än så länge är jag sex avsnitt in och jag älskar det.

För mig är det världens bästa serie. Otroligt bra atmosfär.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

jbx
Medlem

Sitter och väntar på posten, min Animal Crossing Switch är på ingång, följer paketet slaviskt via en app. Väntas dyka upp nu runt lunch.. 🤤


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Inaktiv

Har inget att göra på jobbet för att alla jobbar hemma pga Corona. Vi är bara 5 på kontoret, brukar vara 40. Men det är lugnt och skönt. Blir mycket slösurfande. (Är IT-tekniker)

Sitter mest och undrar ifall man kan ha corona utan att få några symptom och om det är safe att åka och hälsa på föräldrarna imorgon när man fyller år.

Avstängd

Jag surfar och funderar på vad ska göra

Skrivet av anon_328396:

Sitter mest och undrar ifall man kan ha corona utan att få några symptom och om det är safe att åka och hälsa på föräldrarna imorgon när man fyller år.

Ja man kan ha det utan att ha symptom, och det är även precis när man fått det (innan symptom visar sig) som det är som mest smittsamt enligt en studie jag läste precis.

Smittan hänger även kvar i luften i upp till 3 timmar efter att något te.x hostat. Så undvik te.x hissar.
https://www.cnbc.com/2020/03/18/coronavirus-lives-for-hours-i...

Inaktiv

Har spelat lite Final Fantasy VII på Playstation Classic.
Det är inte ofta jag spelar men jag är ändå uppe i lite mer än 21 timmar.

Inaktiv
Skrivet av Harmond:

Jag surfar och funderar på vad ska göra

Det är ganska klassiskt att göra.
Många gånger så fastnar jag och läser om något så att det inte blir så mycket tid över till att göra något annat.

Medlem

Sitter hemma i karantän, har influensan eller corona. Men det går ingen nöd på mig, jag har ju min dator.


signatur

IDKFA

Avstängd
Skrivet av anon_326145:

Det är ganska klassiskt att göra.
Många gånger så fastnar jag och läser om något så att det inte blir så mycket tid över till att göra något annat.

Jovars. Kan gå åt en hel dag åt slösurfande.

Har nu lagt krutet på att faktiskt köra igenom Fallout: New Vegas igen, moddat bl.a med min senast uppdaterade NV mod:
https://www.nexusmods.com/newvegas/mods/39856/?tab=posts&jump...

Jag hatar att faktiskt att spela moddat med Bethesdaspel (när det är många moddar). Det är så förbannat rörigt.. De ska laddas i en speciell ordning, man ska "rengöra" dom från diverse dåliga saker (xEdit), man ska generera LOD's (xLOD), man ska göra en "batched patch" (Wrye Bash), man ska editera sina .ini's, man ska lägga in ENB och man ska editera .ini's åter igen så ENB funkar som det ska.. och varje mod-sida på Nexus har sina "dos and don'ts". Överdrivet kul jag man inte påstå att det är, initialt.. kul när man är klar.

Medlem

Funderar på livet, eftersom allt har ändrats så mycket i samhället på sista tiden och framöver kommer det bli en uppförsbacke som heter duga. Alla framtidsplaner man har haft försvann med viruset.

Medlem
Skrivet av Greenz:

Funderar på livet, eftersom allt har ändrats så mycket i samhället på sista tiden och framöver kommer det bli en uppförsbacke som heter duga. Alla framtidsplaner man har haft försvann med viruset.

ALLA framtidsplaner? Låter brutalt. Personligen är det bara en framtidsplan som är i riskzonen för tillfället och det är min planerade Japanresa i slutet av året.

Ser inte så bra ut med resplaner för tillfället dessvärre.

Just nu sitter jag och väntar på att kollegan ska dyka upp så jag kan köra hem och dricka öl och spela arena!

Medlem

Dricker en öl, ska snart åka hem och spela Horizon. Så jäkla snyggt och mysigt.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Jiminy:

Antar att det är godare än det låter?
Smakar det inte burkigt/konserverat?

OnT: Försöker komma på vad jag ska göra fram tills det är dags för powernap innan nattjobb.
Lutar åt Netflix och slapp.

Det är gott om man gillar saker som inte är gott.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Vill gå och lägga mig men Animal Crossing lockar.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Skriv svar