Fysiska Final Fantasy VII-ex "sannolikt" försenade i en del länder

Robot
Fysiska Final Fantasy VII-ex "sannolikt" försenade i en del länder

Square Enix håller världsläget under noga uppsikt.

#final-fantasy-vii-remake, #square-enix, #ff7r


Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

@Loevet skriker just nu i panik.


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem

Vet inte ens om jag är hemma påsk men när jag väl har tid att spela så blir det köp fysisk form och finns det inte tillgängligt då så blir det ett digitalt köp.

Medlem

Its a hoax. Göra så att vi dunder fans köper digitalt för att sedan även köpa en fysiskt utgåva. 😀

Medlem

Blir nog digitalt. Butikerna här vet inte ens om man får spelet till 10e iom långfredagen. Och det var innan hysterin.

Medlem

Jag är förmodligen inte hemma i påsk, och det kommer inte den 10 här ändå eftersom det är en helgdag. Så tisdagen 14 april är jag inställd på att dra igång spelet.

Medlem

Och kommer det inte den 14 så blir det digitalt köp och så får jag väl skicka tillbaka det fysiska exemplaret. Jag kan inte vänta längre nu.

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿

@Grukk: jag har inte fått något meddelande från Square Enix egna butik där jag beställde Soldier 1st Class Edition, så hoppet lever fortfarande!


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

Medlem

Var är Valet bara om det är en i kartong 20x15x5?

Fast man måste ändå vänta då bästa upplevelsen kommer vara PC med mods.

Vänta lite Summon DLC????WTF, all faith lost in fell sweep... ok nu håller jag fult avstånd, inte bara 3 delar och inte riktig classic "mode" med bättre grafik, DLC meds.....

1
Skriv svar