PUBG-premiär för spelets första raketgevär

Robot
PUBG-premiär för spelets första raketgevär
Medlem

Okej.. jag har aldrig spelat detta spel. Men en pansarnäve har en riktad sprängverkan för att penetrera tjockt pansar. På vilket sätt skulle detta vapen vara lämpligt mot andra icke-bepansrade mänskliga spelare?

Mvh
kul-på-festen-killen


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem
Skrivet av Roy Batty:

Okej.. jag har aldrig spelat detta spel. Men en pansarnäve har en riktad sprängverkan för att penetrera tjockt pansar. På vilket sätt skulle detta vapen vara lämpligt mot andra icke-bepansrade mänskliga spelare?

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/41/Panzerfau...

Mvh
kul-på-festen-killen

Där är fordon i spelet.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Skrivet av Ankh:

Där är fordon i spelet.

WRONG! Nåja, du har rätt men det finns inga fordon på kartan Karakin där raketgeväret enbart går att hitta. Däremot finns det förstörbara väggar men känns ganska gimmicky

Skrivet av anon_119148:

WRONG! Nåja, du har rätt men det finns inga fordon på kartan Karakin där raketgeväret enbart går att hitta. Däremot finns det förstörbara väggar men känns ganska gimmicky

Känns som det kommer vara ett vapen som mest kommer irritera spelare

Inaktiv
Skrivet av eddie the eagle:

Känns som det kommer vara ett vapen som mest kommer irritera spelare

Om man sneglar på snarlika spel som Cod och BF så känns det som att det kommer vara exakt samma visa. Dock har BF och numera Cod fordon i vissa lägen men många använder rpg och noobtube mot folk och det är bara störigt

1
Skriv svar