Stanna hemma-rea för DCS – gratisflyg och 50 % rea

Robot
Stanna hemma-rea för DCS – gratisflyg och 50 % rea

Massa roliga flygplan kan testas gratis en månad framöver.

#corona, #damma-av-joysticken, #dcs-world


Medlem

Bäst att man köper sig en F-16 då.

Medlem

Är flygplatserna öppna?

Medlem

Blir till att testa, och mest troligt köpa, F-16 nu då. Hoppas att fler utvecklare gör samma sak. Såg även att SF släppt vissa bioaktuella filmer på SF Anytime.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Blir till att testa, och mest troligt köpa, F-16 nu då. Hoppas att fler utvecklare gör samma sak. Såg även att SF släppt vissa bioaktuella filmer på SF Anytime.

Tänkte samma, står dock att jag redan äger F-16. Måste ju vara för att den är gratis i två dagar...

Medlem
Skrivet av Kilrah:

Tänkte samma, står dock att jag redan äger F-16. Måste ju vara för att den är gratis i två dagar...

Ja, det står att man äger produkten under gratisperioder.

Medlem

Hur i helsike gör man för o spela gratis? Har spelet nedladdat och installerat på Steam

Redaktör
Skrivet av henkeBF2Rc:

Hur i helsike gör man för o spela gratis? Har spelet nedladdat och installerat på Steam

Scrolla ner till ”Innehåll för detta spel” på Steamsidan och klicka dagens gratismodul. Den bör dyka upp i spelet sen.

https://store.steampowered.com/app/223750/DCS_World_Steam_Edi...


signatur
Medlem

@Tomas Helenius: Förstår ändå inte... är på innehåll för detta spel, men allt kostar som vanligt.. under den så är det Nyliga event och tillkännagivande. Klickar jag in på innehåll så är allt som vanligt med priset. Finns inget gratis

Redaktör
Skrivet av henkeBF2Rc:

@Tomas Helenius: Förstår ändå inte... är på innehåll för detta spel, men allt kostar som vanligt.. under den så är det Nyliga event och tillkännagivande. Klickar jag in på innehåll så är allt som vanligt med priset. Finns inget gratis

Då vet jag inte. Kollat i spelet om det finns shop där? Steam- och DCS-varianterna funkar lite olika.


signatur
1
Skriv svar