Medlem
Läckor

Vilket fånigt ord i spelsammanhang.
Oj.. En läcka på två bilder från en spel. Hur kunde dem läcka ut från våra interna servrar? Vem på jobbet har läckt bilderna?

En läckt speltrailer ett dygn innan den skulle visas officiellt , oj oj en läcka igen från vår spelstudio? Nääääää.. Nu skojar ni. Någon har läckt trailern vi skulle visa imorgon? Vem hade tillgång till speltrailern? Vi måste hitta läckan. Skynda sätt ihop ett team som kan arbeta med läckan. Ta våra bästa män, jag vill ha svar innan dagen är slut. Hitta läckan!

Så jävla töntigt PR stunt så det finns inte.


signatur

"High life on low budget"

Okej.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Gnällkuk

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Inaktiv

Jag är inte helt säker på vad du vänder dig emot här. Är det uttrycket ”läcka” som du tycker borde vara någonting annat? Jag håller med om att det förmodligen är PR inbland för att piska upp lite mer än att göra ett traditionellt släpp av information som trailers, bilder etc men i fall där det faktiskt läckt information så är väl ordet ”läcka” lämpligt eller tycker du man bör använda ett annat ord?

Medlem

signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

1
Skriv svar