Assassin’s Creed Odyssey gratis hela långhelgen

Robot
Assassin’s Creed Odyssey gratis hela långhelgen

Vid Zeus testiklar, det var ett bra erbjudande!

#assassins-creed-odyssey, #gratis


Medlem

Oj, enligt deras FAQ har man tillgång till hela spelet. Hade förväntat mig någon form av begränsning.

Trevligt, men det är ingen som kommer hinna spela ut det på så kort tid. Har GOLD-edition och ska spela så fort jag är klar med "Origins".


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Avstängd

Ligger lite efter med assassin's Creed titlarna för tillfället. Borde man nog ändå satsa på origins före Odyssey eller hur ligger det till. Eller känns origins mer som filler?

Kan ju tillägga att jag spelat och klarat alla andra titlar i serien


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem
Skrivet av DrAg00nEn:

Ligger lite efter med assassin's Creed titlarna för tillfället. Borde man nog ändå satsa på origins före Odyssey eller hur ligger det till. Eller känns origins mer som filler?

Kan ju tillägga att jag spelat och klarat alla andra titlar i serien

Upplever inte att Odyssey bygger vidare på Origins på något nämnvärt, men var ett tag sedan jag spelade. Odyssey är däremot en förfining på mekaniken ifrån Origins och det är en smaksak vilket man föredrar; Att börja lite klumpigt och bli bättre, eller om man vill börja med den förfinade i Odyssey och sedan gå till den något klumpigare i Origins. Oavsett vilket, så är det riktigt fint spel med mååånga timmars underhållning.


signatur

Enthoo Evolv ATX | Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Delid 8700K UV 1.100v | NH-D15 | 32GB DDR4 | NVME M2 960 500GB | AG271QG | Gigabyte 1080Ti | R1600T3 Edifier | Sony MDR-1A | Cerberus MK II
Corsair Gaming Sabre Optical | Windows 10 x64 Enterprise 1809 LTSC |

BurningMan på Discord | Gilla Inlägg som är bra!

Medlem

@DrAg00nEn: Båda spelen utvecklades under ungefär samma tid. Det är more or less inget modern day i något av dem, så du kan spela vilket du vill. Origins är mer old school assassins creed medan Odyssey är mer rpg-igt (och bättre) enligt mig.

Medlem

Vill man spela båda så börja med Origins, då fightingteckningen är sämre i Origins och svår att gå tillbaka till. Ska du bara spela ett, spela det som du föredrar, Egyptisk eller Grekisk mytologi


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Assassin’s Creed Odyssey är det bästa i hela serien!

Medlem
Skrivet av xverminator:

Assassin’s Creed Odyssey är det bästa i hela serien!

Disagree, Black Flag är utan tvekan det bästa, enl. mig


signatur

I drank what?

Medlem

Tyckte det var ganska kul, men hade svårt för att komma igång med min andra genomspelning som den andra. Körde en bit men tröttnade ganska snabbt. Skall ge det en chans till eftersom det finns en bunt DLCn som inte fanns när jag körde runda 1.

Medlem
Skrivet av xverminator:

Assassin’s Creed Odyssey är det bästa i hela serien!

Tuff kamp mellan Odyssey och Origins, men jag får nog hålla med dig om att Odyssey är bäst.

Avstängd

Man får även Ezios dräkt och hans svärd gratis om man spelar i helgen.

"Everyone, including our existing players who play Assassin’s Creed Odyssey during the Free Weekend period (March 19- 22) will receive Ezio’s Roman Set through Ubisoft Club.You do not have to play the free weekend specific version, it can be with your existing copy of Odyssey."


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Är detta via Uplay eller kommer det att vara gratis även på STEAM?


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

1
Skriv svar