Påfyllt i FZ-shoppen: tshirts, hoodies och "Gaben"

Robot
Påfyllt i FZ-shoppen: tshirts, hoodies och "Gaben"
Backloggens befriare

Vet att det här väl är fel forum, men hur går det med SweC-musmsttorna? 🙄

I övrigt kan jag rekommendera! Riktigt bra kvalité på kläderna!


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Lite sugen på hoodien. Hur ser den ut på ryggen? Är det FZ-logga där också?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Hedersmedlem
Skrivet av keffkebab:

Vet att det här väl är fel forum, men hur går det med SweC-musmsttorna? 🙄

I övrigt kan jag rekommendera! Riktigt bra kvalité på kläderna!

De började skeppas ut i början av året! Verkar som att det finns några kvar, hög tid att beställa om man vill ha en Bifogar en länk till produkten.

Backloggens befriare

@Gurt: vart är min då?
Drog iväg ett mail till Dimestam men inte fått något svar på det. Fick lin jubileumsmugg och på följesedel stod musmattan med, men det fanns det ingen med i den lilla lådan..


signatur

Ad hoc addendum

Backloggens befriare
Skrivet av keffkebab:

@Gurt: vart är min då?
Drog iväg ett mail till Dimestam men inte fått något svar på det. Fick lin jubileumsmugg och på följesedel stod musmattan med, men det fanns det ingen med i den lilla lådan..

Skickade en fråga via shop-sidan angående ärendet. Tack för informationen @Gurt, min musmatta måste ha fallit mellan paketen på något sätt då... =(


signatur

Ad hoc addendum

Hedersmedlem
Skrivet av keffkebab:

Skickade en fråga via shop-sidan angående ärendet. Tack för informationen @Gurt, min musmatta måste ha fallit mellan paketen på något sätt då... =(

Det låter inte bra! Jag ska peta på shop-ansvarig och se vad vi kan göra håll ut!

Backloggens befriare
Skrivet av Baronova:

Lite sugen på hoodien. Hur ser den ut på ryggen? Är det FZ-logga där också?

Ryggen är svart!


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Här ser jag en nyhet som denna, blir alldeles till mig av härligheter när Jag ser det rabatterade priset för en finfin tröja och Bag of Gaben. Kan ni tänka er besvikelsen när jag klickar in på detta erbjudandet och endast ser tröjstorlekar upp till XL. Mitt glada leende vänder snabbt nedåt likt en katt som har slickat på en stor skiva citron, ungefär som jag kan tänka mig att @keffkebab kände sig när han insåg att han hade budat 5 000 kr för en LP-skiva som inte ens var gjord av äkta guld.
Tyvärr slutar det inte där, med besvikelsen i närmaste minne beger jag mig istället till FZ-tröjan utan en tygkasse prydd av pc-spelarnas gudaikon, en FZ-tröja till ett högre pris, en FZ-tröja där storlekarna minsann går upp till både XXL och XXXL, ve och fasa, hör och häpna!

Är det såhär den mytomspunna känslan av diskriminering känns? Är detta en form av fat-shaming? Kostar de större storlekarna mer för att det krävs större tygstycken att producera, kanske lika mycket extra tyg som krävs för att sy hela den där Bag of Gaben?

FZ... Jag är inte arg, bara väldigt besviken. Jag önskar därför att ni åtgärdar detta inom en snar framtid så att jag i alla fall kan se fräsch ut innan Covid-19 tar kol på mig.

Fridens liljor.

P.S.
Jag vill förtydliga att detta var skämtsamt menat, ifall någon redan har börjat skriva ett argt meddelande till mig .
D.S.

P.P.S
Hoppas ni alla har det bra i karantän, och blir det någon onsdags-stream med gurkan idag?
D.D.S


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Frilansare

När får vi en FragZåne-pizzatröja?

It's not a lake, it's an ocean

Det finns inga muggar att köpa?


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Ruffles:

Det finns inga muggar att köpa?

Det är på g!


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Det är på g!

Är det nya tryck eller likadana?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av conthox:

Är det nya tryck eller likadana?

Nya tänkte vi, med nytt litet citat.


signatur
Medlem

Några planer på att trycka upp fler ex av c:\spel-tröjan i storlek L?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av ULTRADENNIS:

Några planer på att trycka upp fler ex av c:\spel-tröjan i storlek L?

Det har inte varit rykande åtgång på dem, så vi får se!


signatur
Gnällkuk

När kommer ölsejdlarna?! Jag måste ju sluta cirkeln, kan inte dricka kaffe efter 15 på eftermiddagarna, då kan jag inte sova sen. Nu planerade jag iofs inte att dricka öl varje kväll, men en kväll som denna hade det varit trevligt när mycket av ölen man köper som inte är lager kommer i burk.

Kanske kan ha det som en Patreon-grej? Tror det hade sett ganska snyggt ut med kransen man får och så fz-loggan i mitten.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Va? Vadå C:?
Alla som kör på riktigt har ju allti S: (SPEL) för spel! ;D

Skägg.
10 Chambers

Nu finns det också muggar!


signatur
Gnällkuk
Skrivet av didde:

Va? Vadå C:?
Alla som kör på riktigt har ju allti S: (SPEL) för spel! ;D

Du är för ung för att haja...


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Vart är D:\Alla spel ???

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Du är för ung för att haja...

sorry, glömde /s

1
Skriv svar