Det stängda betatestet för Wasteland 3 drar igång 17 mars

Robot
Det stängda betatestet för Wasteland 3 drar igång 17 mars

Men bara om du backat den postapokalyptiska ödemarken på Fig.

#Inxile, #Wasteland-3, #nyhetstips


Medlem

YES YES YES!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Vill såklart betatesta så att spelet blir så bra som möjligt, men jag vill inte betatesta så jag får några spoilers innan release....

Jobbigt läge.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Vill såklart betatesta så att spelet blir så bra som möjligt, men jag vill inte betatesta så jag får några spoilers innan release....

Jobbigt läge.

Word! SÅ hypad för detta spel, men man vill ju inte spela när det är en massa buggar kvar.

Medlem

Kan bli magnifikt detta!

Skribent

Min uppfattning om alfan är att jag gillade tvåan mer än trean än så länge. Jag gillar perspektivet i striderna mer i tvåan, vill ha lite mer utzoomat än X-com läget som de har implementerat nu. Hoppas det finns någon inställning för att få till det så.

I övrigt kan man hoppas att det är bättre på alla punkter, en sak som jag störde mig på med Wasteland 2 var att om man inte satsade all-in på en sak per gubbe så blev det bara skräp och mellanmjölk av alltihop. Att ha en gubbe som var hyfsad på två saker var bara meningslöst.

Medlem

Kommer skippa betatestet själv. De kommer släppa en bra produkt, och vill inte få några spoilers eller abstinensbesvär!


signatur

I drank what?

Skribent

15 gig vägde betan in på

1
Skriv svar