Call of Duty: Warzone har attraherat 15 miljoner slagskämpar

Medlem
Skrivet av EpicGoblin:

Spelade det nyss. Var inte kul för fem öre.

Var det något särskilt som gjorde det tråkigt att spela?

Jag älskar shooters, och till viss del Battle Royale, och upplever att Warzone hör till det övre skiktet av Battle Royale-spel. Gillar också att Plunder är med som en egen spin-off på genren och blir ett skönt mellanting mellan vanliga CoD och Battle Royale.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Baronova:

Var det något särskilt som gjorde det tråkigt att spela?

Jag älskar shooters, och till viss del Battle Royale, och upplever att Warzone hör till det övre skiktet av Battle Royale-spel. Gillar också att Plunder är med som en egen spin-off på genren och blir ett skönt mellanting mellan vanliga CoD och Battle Royale.

Jag älskar cod, men finns bara ett battle royal som fångat mitt intresse och det är Apex med roliga karaktärer och miljöer. Sedan samarbetar människor i det spelet. Här sprang alla åt olika håll. Sedan är detta för likt pubg. Visst de har lagt till missions. Men det är grått, brunt och tråkigt att titta på och springa runt i. Jag gillar standard mp cod mkt mer. Mer fart och mindre camp. Jag hade dock roligare när man dog och fick möta en annan spelare i fängelset. Det var Nice

Medlem

Jag tycker att de i Warzone har tagit in allt bra från de andra BR och lagt till lite eget.
Roligt, snyggt och i lagom tempo. Detta passar mig.


signatur

autograph

Medlem

Efter den senaste uppdateringen "Warzone-BR: Solos" kommer det i alla fall äntligen upp ett felmeddelande:
Error code: 6.
-------------------

Edit: Efter att jag startat om ännu en gång och en ny uppdatering lyckats laddas ner, så fungerade det.
Lite irriterande så ostabilt det har varit den senaste veckan. Och fungerar på de lägsta grafikinställningarna, just nu.

Edit 2: Höjer jag grafikinställningarna bara lite, så kraschar det ur igen.
Och nu avbryts spelet hela tiden bara efter någon minut in. Trist.

Edit 3: Efter den senaste nVidia och COD-shaders-uppdatering idag (2020-03-20) så kan jag spela igen.


signatur

autograph

Medlem

Riktigt kul! Visst, ibland hamnar man i grupp med en eller två snubbar som är helt yra, men oftast tycker jag att man drar åt samma håll och hjälps åt. Med en bra grupp är det riktigt skoj!


signatur

K9
:.:

Medlem
Skrivet av absimilard:

Riktigt kul! Visst, ibland hamnar man i grupp med en eller två snubbar som är helt yra, men oftast tycker jag att man drar åt samma håll och hjälps åt. Med en bra grupp är det riktigt skoj!

Den ena kan då vara jag.


signatur

autograph

Medlem

Någon som tycker något om den senaste "Warzone-BR: Solos"?
Jag lyckades äntligen komma etta, i BR-träningen mot bottar! Förra gången trea. Yes!


signatur

autograph

12
Skriv svar