Kolla in första (bred)bilden från Horizon Zero Dawn på pc

Inaktiv

@Gaara:
Och du är säker på att du har aktiverat G-Sync?? Haha

Det är helt obegripligt för mig att folk inte känner massiv skillnad på 30 och 60+ fps. 30 känns som sirap och 60 som vatten för mig.

Det kanske är nåt med evolutionen. Vissa märker av det och vissa inte.

Medlem
Skrivet av Turbodog:

@Gaara:
Och du är säker på att du har aktiverat G-Sync?? Haha

Det är helt obegripligt för mig att folk inte känner massiv skillnad på 30 och 60+ fps. 30 känns som sirap och 60 som vatten för mig.

Det kanske är nåt med evolutionen. Vissa märker av det och vissa inte.

Jag känner bara av när det är typ 14fps eller när det är stora stora hopp. På PC kan man ligga på låt säga 120fps sen kan det dippa ner till kanske 45-60 då känns det som man börjar vada i gyttja upp till midjan och det känns segt. Så ja det är mest ojämn fps jag stör mig på.

Jag njöt av varenda sekund av spelet, tänkte inte alls på om det va 30 eller 60fps, helt underbart spel.

Inaktiv
Skrivet av demagog:

Kanske en oinsatt fråga men om det kommer till pc, finns det en chans att det kommer att portas till (framtida) Xbox med? Eller anser man att det inte är värt utvecklingskostnaden eftersom det i så fall , när/om det släpps kommer att röra sig om ett relativt gammalt spel?

Handlar mest om licenser och sånt. Guerilla känns väl som att de skrivit nån deal med Sony, och deras motor används till Death stranding också, som nog inte heller kommer på Xbox. PC är lite "no man's land" kan man säga.

12
Skriv svar