Då läser du Calles Doom Eternal-recension
Tisdag! Trodde det var torsdag. Jösses amalia, här måste köttas.
Gillade Doom 2016, men detta ser ut att ha för mycket utfyllnadsmaterial. Känns som att de klämt in en massa bara för att det ska kännas mer action packat. Känns även konstigt att man ska behöva svinga ser fram på grejer och ha sig.
Jag är mer taggad på Doom64!
ASRock B550M-ITX/ac | Ryzen 5 5600X | Noctua NH-L12S | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | 16GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight
Nvidia Shield TV Pro 2017 | LG 65CS | Valve Index
Jag är mer taggad på Doom64!
Mycket mera taggad på det ja.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Tisdag! Trodde det var torsdag. Jösses amalia, här måste köttas.
Det blir inget meditativt med köttandet förrän recensionen är ute förmodag jag?
🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB
Det blir inget meditativt med köttandet förrän recensionen är ute förmodag jag?
Näe, blir kötta-kötts hela måndagen och skriva tisdag.
Väntar med spänning på recensionen.
Men är det för mycket gun juggling då vet i faen om det blir köp, vill ju "kötta" inte jonglera.
The Toys: PC I7 4930K@4,5Ghz - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini
Väntar med spänning på recensionen.
Men är det för mycket gun juggling då vet i faen om det blir köp, vill ju "kötta" inte jonglera.
Det man sett från alla previews o grejer så verkar det ju vara en av deras huvudfeatures som dom expanderat från DOOM 2016 tyvärr. "ratatatat med assault rifle för o disable:a den där armen med tjockpickan, byt till hagelbrakaren för att avsluta, sätt eld på massa fodderfaror för att sedan döda dom med granatkastaren för att få rätt pickup, oshit ammo slut, motorsåga nästa gubbe för att få ammo osv. osv.". Rinse and repeat i nästa "monsterarena".
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett
Det man sett från alla previews o grejer så verkar det ju vara en av deras huvudfeatures som dom expanderat från DOOM 2016 tyvärr. "ratatatat med assault rifle för o disable:a den där armen med tjockpickan, byt till hagelbrakaren för att avsluta, sätt eld på massa fodderfaror för att sedan döda dom med granatkastaren för att få rätt pickup, oshit ammo slut, motorsåga nästa gubbe för att få ammo osv. osv.". Rinse and repeat i nästa "monsterarena".
Låter fantastiskt!!
"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."
Mitt problem med senaste Doom är att man liksom tappade lite av utforskarglädjen som präglade Doom. Vet inte om det bara är jag som gillade att striderna utspelade sig i banor med hemligheter osv, och den aspekten finns det ju mindre av. Detta nyaste ser ut att lägga 100% krut på strider, så jag tvivlar på att det är mitt spel, jag måste liksom ha en extra anledning utan att tröttna på några timmar.
Men jag har mer eller mindre accepterat att serien sprungit ifrån mig så jag hoppas det är ett gediget spel för alla som har väntat!
@Soulless: Rätt spel för dig då.
Men många andra vill nog hellre bara ha ett spel där du är Doomslayer och slaktar demoner i skumma marsbaser och helvetesdimensioner utan för mycket gimmicks.
–inte, "Mutant bash TV", "Running Man" eller "Death" race fast med demoner ist. (Realityshow/gameshow mao) som detta spel ger mig vibbar av. Fattas bara en anouncer som tagen från Unreal Tournament, *M-M-M-M-MONSTERKILL*
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett