FZ Game Jam 2020 (Grupptråden)

Inaktiv
FZ Game Jam 2020 (Grupptråden)

Här är tråden för de som vill delta i Game Jamet som en grupp. Nedan har jag knåpat ihop en enkel mall där man beskriver vad man söker och vad man erbjuder gruppen.

Söker:
Erbjuder:
Tidigare erfarenhet av spelutveckling:

Exempel:
Söker: Programmerare, Grafiker
Erbjuder: Ljuddesign, Speldesign
Tidigare erfarenhet av spelutveckling: Ja / Nej

Medlem

Erbjuder: Programmering, Programmer Art
Tidigare erfarenhet av spelutveckling: Lite (2D, XNA)

Medlem

Erbjuder: Programmering
Tidigare erfarenhet av spelutveckling: 2d plattformsspel i libGDX

Medlem

Erbjuder: Ljuddesign
Tidigare erfarenhet av spelutveckling: Ja, framförallt i Unreal men även Unity.
Discord: ockenyberg#3981

Medlem

Erbjuder: Programmerare
Tidigare erfarenhet av spelutveckling: utbildad spelutvecklare men har begränsad kunskap av Unity och Unreal.

Medlem

Erbjuder: 2D Grafik
Tidigare erfarenhet av spelutveckling: Ja, Framförallt Unity.


signatur
Medlem

Söker:
- Moral support
- Idémaskin/ designer
- 3d/ 2d/ musik

Tidigare erfarenheter: Ja, unity i ett par år. Och en MASSA game jams.

Övrigt - Söker mest någon artistisk: antingen musik, 2d, 3d, eftersom jag vill helst hålla i programmeringen.

Discord: Glaze#7394

HYPE

Medlem

Erbjuder: Musik & idésprutande

Tidigare erfarenhet av spelutveckling: Första generationens student på Stockholm Universitets spelutvecklingsprogram, grundläggande leveldesign och ett par års hobbyknåpande i Unreal engine samt grundläggande ljuddesign.

Tidigare erfarenhet av musik: Producerat musik sedan 98 med mycket inriktning på elektroniskt. Rör mig numera genreöverskridande och har på senare år fascinerats en hel del av både just spel och filmmusik. Spelat gitarr sedan ung ålder och har ägnat senaste åren åt att lära mig andra instrument vid sidan av.

Medlem

Erbjuder: Copy/Manus-skrivande & Idé-/Koncept-utveckling

Tidigare erfarenhet av spelutveckling: Suttit som passiv idéutvecklare under några Game Jams samt rådgivit grupper under gamification-kurser.

Allmän erfarenhet: Jobbar som regissör och manusförfattare med bakgrund som copywriter inom reklamvärlden. Mycket fokus på att bygga historier och förmedla känslor på väldigt kort tid.

Medlem

Erbjuder: Programmering, Unity C#. I huvudsak gameplay och UI.

Tidigare erfarenhet: En 2D sidescroller gjord i Unity tillsammans med ett litet team och släppt på Steam, samt ett par game jams.

Medlem

Söker: Ljud, Grafik och bra idéer.
Erbjuder: Programmering (C#, JavaScript, Java, Unity)
Tidigare erfarenhet av spelutveckling: Pillat runt lite i Unity vid flertal tillfällen men aldrig färdigställt något spel.

Medlem

Söker:Grafik, ljud och idéer
Erbjuder: programmering C#/javascript/gamemaker/android(java)
Tidigare erfarenhet av spelutveckling:utvecklat en hel del småspel, alltifrån topdown shooters, till sidescrollers


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

1
Skriv svar