Animal Crossing: New Horizons ännu en betygssuccé för Switch

Robot
Animal Crossing: New Horizons ännu en betygssuccé för Switch
Frilansare

"På FZ har vi ännu inte fått något spel att recensera från Nintendo"...
Tack Bergsala!

Medlem

Förladdat och redo sedan någon månad tillbaka. Redan dag 1 kommer man även få uppleva hur en födelsedag ser ut i spelet!

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

"På FZ har vi ännu inte fått något spel att recensera från Nintendo"...
Tack Bergsala!

Konstigt att Gamereactor fick spelet tidigt, Recensionen är redan ute,

Medlem

Ytterligare ett Switchspel som man måste ha. De första tre åren har vart otroliga med Switchen, har aldrig köpt så många spel till en konsol under samma tidsspann tidigare, fantastiskt..

Medlem
Skrivet av lasselason:

Ytterligare ett Switchspel som man måste ha. De första tre åren har vart otroliga med Switchen, har aldrig köpt så många spel till en konsol under samma tidsspann tidigare, fantastiskt..

Absolut! Vilka spel har du på din lista som man måste ha? Är intresserad om jag missat något.

Frilansare

@Cooling23:
Inte konstigt. Aktivt val av Bergsala som oftast tycker att FZ ska vänta tills release...

eld
Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

@Cooling23:
Inte konstigt. Aktivt val av Bergsala som oftast tycker att FZ ska vänta tills release...

Ta tidsmaskinen och döpa om fragzone till jumpzone, så kanske det hade varit bethesda som nekat doom-kopia istället. Man vet aldrig!

Redaktör

Jag har svårt att se vad en spelmakare tjänar på att inte ge kod samtidigt till alla. Men så är det. Ni kan ju alltid prata med Bergsala om det ni också, på ett trevligt sätt säga att ni gärna ser recension på FZ samtidigt som i övriga världen.


signatur
Medlem

Vad är grejen med detta spel? Trailern sa inte speciellt mycket för en sån som mig som aldrig spelat Animals crossing? 🤔


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Har hört att det är ett "mysigt spel". Kommer antagligen att köpa ett ex och pröva på mina barn. Kör Stardew valley på switchen nu. Det är definitivt det bästa alternativet att spela den på. Ligger i sängen och spelar en timme el 2 innan jag ska sova. Och sen lägger jag den bara bredvid när jag inte kan hålla ögonen öppna längre.

Medlem
Skrivet av Pooslice:

Absolut! Vilka spel har du på din lista som man måste ha? Är intresserad om jag missat något.

Zelda- Breath of the wild
Mario Odessey
Super Smash Bros Ultimate
Mario Kart 8 Deluxe
Mario Maker 2

Detta är spelen alla borde köpt enligt mig. De två bästa singelplayerspelen, de två bästa multiplayerspelen för att spela med vännerna. Och en modern flört med Nintendos historia i Mario Maker 2.

Medlem

Egentliga nyheten:
"Hur gjordes IRL vattenfallet och vattnet/marken?!".. tapetsering med flexibel oled och projicering? hmm


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Har ett exemplar bokat och klart på Webhallen. Blir en liten trevlig överraskning för hustru lagom till helgen.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

1
Skriv svar