Litet CD Projekt-team står redo att påbörja "ett annat stort singleplayerspel"

Robot
Litet CD Projekt-team står redo att påbörja "ett annat stort singleplayerspel"

Det verkar allt mer troligt att nästa CDPR-spel är en The Witcher-titel.

#the-witcher


Medlem

Förväntar mig inget annat än topp-kvalitet av dessa kungar.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Även om dem säger att Geralts resa är slut så känner jag mig långt ifrån färdig med honom. Vill ha mer Geralt. Mycket mer. Hade hellre sett dem jobbat med en annan Witcherstory än Cyberpunk sen gå tillbaka till Geralt efter det.

Medlem

Sålänge trädets grenar håller samma mått.

Medlem

Jag vill spela Cyberpunk!!!!


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem
Skrivet av Dantrew:

Även om dem säger att Geralts resa är slut så känner jag mig långt ifrån färdig med honom. Vill ha mer Geralt. Mycket mer. Hade hellre sett dem jobbat med en annan Witcherstory än Cyberpunk sen gå tillbaka till Geralt efter det.

Hade velat ha ett spel där man får följa Geralt från det att han påbörjar att bli en Witcher. Vill se hela processen och börja som en svag liten mes och avsluta som en härdad mäktig häxkarl.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Sållar mig också till dom som inte känner sig färdiga med Geralt, har varvat 3an flera gången men förstår fortfarande inte varför man inte skulle kunna göra fler spel med Geralt... Sedan är det ju ett djupt och rikt universum med många möjliga vägar att ta så det finns ju givetvis andra intressanta möjligheter också. Hur det än blir har jag fullt förtroende i cdpr och de val de gör.

Medlem

Efter böckerna samt witcher spelen är jag rätt färdig med Geralt.

Vill hellre se CDPR och Sapkowski skapa något helt nytt.


signatur

Ordo Ab Chao

1
Skriv svar