Controls första expansion, The Foundation, ute nästa vecka

Robot
Controls första expansion, The Foundation, ute nästa vecka

Till pc och PS4 – Xbox dröjer några månader.

#control, #releaselistan


Medlem
Medlem

Snacka om surt när en av tre plattformar får vänta ett kvartal längre på expansionen...
Själv spelar jag spelet på PC, men tycker ändå det där är riktigt ruttet att det ska vara tidsexklusivt enbart på konsol (räknar inte Steam vs Epic som samma sak, båda är fortfarande PC).


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Ser fram emot det här, Control var en av dom bästa spelupplevelserna jag hade förra året.

Medlem

Nästan fixat Platinum på detta spel, lirat genom PS Now. Control var bortom alla förväntningar. Känns som dem tagit mycket inspiration av SCP. Vissa verkar tycka det är lite enformigt men jag tycker det är grymt både gameplay och grafik. Rekommenderar starkt!

Inaktiv
Skrivet av 1337Figaro:

Vissa verkar tycka det är lite enformigt

Mjo, lite enformig miljö tyckte jag.
Men jäkligt kul i övrigt. Helt otrolig destruction.

Medlem
Skrivet av Turbodog:

Mjo, lite enformig miljö tyckte jag.
Men jäkligt kul i övrigt. Helt otrolig destruction.

Jag kan förstå att folk kan bli lite trötta på all betong men jag gillade det ändå. För att utspela sig i en enda gigantisk byggnad lyckades dem väldigt bra med att skapa en cool miljö. Och all destruction och dust var väldigt tillfredställande :).

Älskar all mayhem, kasta en gaffeltruck på fienderna tex

Medlem
Skrivet av 1337Figaro:

Jag kan förstå att folk kan bli lite trötta på all betong men jag gillade det ändå. För att utspela sig i en enda gigantisk byggnad lyckades dem väldigt bra med att skapa en cool miljö. Och all destruction och dust var väldigt tillfredställande :).

Älskar all mayhem, kasta en gaffeltruck på fienderna tex

Behöver jag nämna Ashtray maze?

Bara den här delen i sig gjorde Control till årets spel för min del


signatur

Enthoo Evolv ATX | Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Delid 8700K UV 1.100v | NH-D15 | 32GB DDR4 | NVME M2 960 500GB | AG271QG | Gigabyte 1080Ti | R1600T3 Edifier | Sony MDR-1A | Cerberus MK II
Corsair Gaming Sabre Optical | Windows 10 x64 Enterprise 1809 LTSC |

BurningMan på Discord | Gilla Inlägg som är bra!

1
Skriv svar