Borderlands 3 finns äntligen på Steam, med 50% rabatt!

Robot
Borderlands 3 finns äntligen på Steam, med 50% rabatt!
Medlem

Förtjänar dom mina pengar?
Nah, inte efter dom visade super girighet med Geforce Now, sen såklart EGS dealen.
Dom vill ju inte ens ha spelet på Game Pass


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Spelat några timmar, story känns än så länge totalt värdelös och skämten är inte ens så dåliga så dom blir roliga. Visst man spelar inte dessa spel för en djup story men kom igen, 2an var ju underbar på den fronten.

Medlem

Jag köpte på steam delux klart värt.


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem
Skrivet av WolfGrin:

Spelat några timmar, story känns än så länge totalt värdelös och skämten är inte ens så dåliga så dom blir roliga. Visst man spelar inte dessa spel för en djup story men kom igen, 2an var ju underbar på den fronten.

Tråkigt nog så blir storyn aldrig bättre.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av Akronym:

Tråkigt nog så blir storyn aldrig bättre.

Håller helt med.. köpte gold ed eller vad det hette när det kom ut..
Inte rört det sen jag varvade det... och kommer nog inte röra det igen, sååå tråkigt..

Borderlands 2 mycket bättre

Medlem

Spelar hellre om BL2 för sjätte gången än att spela BL3 igen.

Moderator | Testpilot

Har folk haft problem med FPS och annat? Jag har fortfarande lite strul med BL2.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag spelar det på ps4 har season pass lirat igenom det två gånger med två olika karaktärer. . Storyn och humorn är inte Så bra. Är en del i storyn jag gillar dock, men är när Jacobs är med. Jag lirade borderlands 2 för mkt, bra humor och bra gameplay. Detta har bra gameplay men själen är borta. Dlc är en annan femma, där är humorn och storyn mkt bättre. Så vet inte vad som hände.

Medlem

synd att det är så lite "klasser" hunter bäst dock.

Medlem

"Om du är sugen på en bra looter-shooter bör du passa på att kila iväg till Steam..."

Nja... bra och bra?


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

skippar nog borderlands 3 trots rea, hör för mkt dåligt om det och finns ju så jäääävla mkt bra spel nu att man inte hinner lira allt innan det blivit för gammalt


signatur

//monster

Medlem

Köpte super duper delux laser jet gtr turbo Edition.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Är väl bra att det äntligen finns på fler storefronts, men spelet är väldigt meh. Storyn är som nämnt rikskass, humorn har inte åldrats väl och gunplayet ligger ljusår efter andra moderna FPS. Jag tog mig igenom det med en polare men flera kvällar fick jag tvinga mig att fortsätta.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Gearbox? Nej tack

Medlem

Näe, skall det där inhandlas så får det till en rea på över 75%.

Medlem

6 mån försent köpte redan i epic store men jag bryr mig inte...


signatur

Hail to the king, Baby!

Fragtjuv

Körde det mycket när det kom och hade roligt väldigt många timmar.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Gen
Medlem
Skrivet av AxxT:

Håller helt med.. köpte gold ed eller vad det hette när det kom ut..
Inte rört det sen jag varvade det... och kommer nog inte röra det igen, sååå tråkigt..

Borderlands 2 mycket bättre

Dock ska det sägas att gameplay osv är riktigt bra! Så om man inte är en person som bara lirar för story kan man faktiskt ha riktigt kul med spelet. Personligen gillade jag också flera av side questerna.

Skrivet av uberpwnage2.0:

Har folk haft problem med FPS och annat? Jag har fortfarande lite strul med BL2.

Inte direkt men det var någon inställning eller två som drog extremt mycket prestanda.
Kika på denna guide för bra inställningar om du har mid-range kort : https://www.youtube.com/watch?v=l_cWSB9j6FY

Medlem

Bra pris - som tur är så fick jag mitt ex gratis av en kille i ett forum.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Lich9966:

6 mån försent köpte redan i epic store men jag bryr mig inte...

lol

Medlem

Ja tyvärr var Borderland 3 en besvikelse...

Medlem

Skulle köpt det vid release om det inte varit bundet till EGS (älskade 2an), nu har man ju hunnit se de bedrövliga antagonisterna och den sunkiga setupen vilket resulterat i att intresset landat på minus. Finns för många bra spel som ska spelas för att jag ska hinna lägga tid på detta...

Medlem
Skrivet av WolfGrin:

Spelat några timmar, story känns än så länge totalt värdelös och skämten är inte ens så dåliga så dom blir roliga. Visst man spelar inte dessa spel för en djup story men kom igen, 2an var ju underbar på den fronten.

Själv satt man och gäspade till tvåans värdelösa skämt.
Så det är väl bäst att man håller sig borta från trean.

1
Skriv svar