Vad spelar du i karantän?

Medlem

Skulle testa The Witcher 3

Last of Us definitivt! Är ju passande dessa dagar. Bunkra skitpapper och cola. Drömma om clickers på gatorna 😁

Dra igenom Uncharted serien funkar också.

Medlem

Jag hade passat på att rensa lite i backloggen. Sekiro, Dragon Quest XI samt Resident Evil Remake hade dragits igenom. Varvat med HOTS och Netflix / YouTube.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Witcher 3 Blood & Wine! Frågan är om inte det här var den bästa delen i det bästa spelet jag någonsin spelat?

Har precis börjat spela Fable 3igen, så hade antagligen spelat det på dagarna och sen hade jag spelat Borderlands 3 med polarna på kvällarna nu när det släpps på Steam.


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Nu har jag tänkt om.

Ska jag sitta i karantän så vill jag att spelen jag spelar ska symbolisera att livet är ändligt, vilket gör att jag hade spelat om mina absoluta favoriter och njutit till fullo av det som har varit:

A link to the past
Final Fantasy 6
Final Fantasy 7
Metal Gear Solid 2
Super Mario World
Super Mario 64
Golden Eye 64
Suikoden 2
Super Mario Land 2


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Håller som bäst på och plöjer igenom det första Dishonored spelet igen. Fantastiskt spel.

Har inte bestämt mig än om jag ska ge tvåan en omspelning till också, eller om jag skulle gå loss på Death of The Outsider (som jag ännu inte har spelat igenom) direkt


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av Akronym:

Håller som bäst på och plöjer igenom det första Dishonored spelet igen. Fantastiskt spel.

Har inte bestämt mig än om jag ska ge tvåan en omspelning till också, eller om jag skulle gå loss på Death of The Outsider (som jag ännu inte har spelat igenom) direkt

Mycket bra spel, Dishonored.

Vilket gillar du mest, ettan eller tvåan?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

@Freakon: Tycker nog rent allmänt att tvåan är lite bättre än ettan.

Att jag spelar ettan nu beror delvis på att det inte var så fruktansvärt länge sedan jag spelade igenom tvåan, och variation är ju kul.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Tar tag i min backlog på allvar. Kidsen pratar om att "ta tag i backlogen", dvs spela igenom lite lir från Steamsale anno 2017. Tsss... Här snackar vi 1985 och framåt. Har jag tur är jag framme på 90 talet efter en månad.


signatur

:: Regimus neque hostis :: Retrospelande Skaraborgare som har en backlog från 1984 ::

Medlem

Ori and the will of the wisps, Spelet är otroligt bra. Musiken, grafiken, varje områdes design är point on.
Såg att vissa har haft problem med spelet men jag har haft tur och inte stött på några problem.

Inaktiv

Kan inte släppa Division 2 så hade nog hunnit min-maxa min build.

Är dock sugen på nåt nytt management spel men allt är blekt i jämförelse med Cities Skylines, Oxygen not included, rimworld och factorio som jag redan kört sönder.
Kanske Transport Fever 2?

jbx
Medlem

Drog nyligen igång Kingdom Come Deliverance på pc, fastande hårt. Kommer spendera en hel del tid i 1400-talet framöver.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

@erson: Haha oh nej vad synd att bli sjuk Just då!

Bra tillfälle dock

Medlem

Kommer inte bli satt i karantän eftersom jag jobbar i järnvägen, men frugan och ungen flyr staden så jag får iaf en hel del ensamma hemmakvällar och då ska jag spela Days Gone! Man får det för 50% nu för ps plus medlemmar

Medlem

Sitter och väntar på att mitt vr-headset som senast sågs i Danmark igår..hoppas det anländer idag, är otåligt som ett barn 😆


signatur

no remorse

Skrivet av Laddemannen:

Kommer inte bli satt i karantän eftersom jag jobbar i järnvägen, men frugan och ungen flyr staden så jag får iaf en hel del ensamma hemmakvällar och då ska jag spela Days Gone! Man får det för 50% nu för ps plus medlemmar

Varför ska inte du vara i karantän om du får corona bara för du jobbar på järnvägen?


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Hade tänkt börja min genomspelning av Pillars of Eternity via Xbox Game Pass, efter det blir det förhoppningsvis att spela PoE 2, som jag fyndade på steam förra året. Det är ju ändå Backloggens år, lika bra att bocka av några extra spel såhär i coronatider.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Nu har jag ju tre barn, så oavsett karantän eller inte har jag bara tid att spela på kvällarna. Men ponera att jag satt hemma själv i två veckor då. Då hade jag "hoppats" att de två veckornas karantän inleddes den 10 april. Två veckor med full fokus på Final Fantasy VII Remake - det vore något.

Medlem

Skulle börja spela Witcher 3, kanske äntligen dags att ta tag i det "om" internet går ner.


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Medlem

Deep Rock Galactic för co-op, GTA IV med expansioner för single player.

På tal om GTA IV, helt sjukt va mycket bättre fysiken är i det spelet alltså. Inte många open-world spel som har så tillfredställande bil/mc-körning.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Har precis köpt The Division 2, så ska spela igenom det hade jag tänkt.
Sen blir det Arma 3 och My Time at Portia.

Medlem

Blir alltid sugen på att spela Red Alert när det är kaotiskt i världen, haha. Men har spelat om dom så många gånger redan.

Såg den här videon på youtube:

Någon som vet vart man får tag i modsen?

Medlem
Skrivet av Snake Plissken:

Varför ska inte du vara i karantän om du får corona bara för du jobbar på järnvägen?

Oj, skrev helt galet där ser jag! My bad! Vi blir inte hemskickade på förhand menade jag att skriva!

Medlem

Egentligen är det väl spel som Division och Dying Light som man ska lira Och rollspela att det är pga Covid-19

Medlem
Medlem

Animal Crossing: New Horizons

Medlem

Beställt Nioh2 tills idag, så skulle bli att lira det. Inte för att man behöver mer påminnelse om sin dödlighet i en tid som denna, men ändå.

Geeks Gaming

Blir så fall att nöta genom massa effect spelen igen ^^

Medlem

Path of Exile: Delirium league börjar 21 ikväll så det är vad jag gottar mig med framöver, men även nya Warzone a la CoD.

Skriv svar