Call of Duty: Warzone bräckte Apex Legends första dygnet

Robot
Call of Duty: Warzone bräckte Apex Legends första dygnet
Medlem

Jag gillar spelet, både Plunder och BR men det är extremt mycket fuskisar på servrarna nu, igår kväll var det en spelare/cheater som spawna in cash och vann Plunder på 4min.
Men i hel het ett bra spel.

Medlem

Verkar som ett kul spel

Avstängd

Det finns fler streamers än Ninja...

Timthetatman, DrDisRepsect och ett par till har också relativt höga antal tittare, dock ej mer än Ninja.

När Warzone lanserades så var det typ 3 streamers som utgjorde 150 000 tittare av spelet...

Medlem

Hoppas de fixar ljudet. för att det är direkt värdelöst i detta spel

Medlem

Än så länge har jag haft det mycket roligt i Warzone! Extra kul med twisten Gulag och de olika sakerna man kan köpa i Buy-station.


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

Ser onekligen intressant ut, ska bara trolla fram 120 Gb på en av hårddiskarna.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Kul att prova men jag kommer inte fortsätta spela. Tycker husen var riktigt tråkiga, många gånger springer man upp för 4 trappor för att hitta ett litet badrum med 1 lite dropp.

Dock gillar jag Gulag. Det innebär att de med bra aim kommer att placera sig högt upp vid fler tillfällen, dvs mer rättvist tycker jag. (även om jag inte är en av dem)

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av AplAy:

Det finns fler streamers än Ninja...

Timthetatman, DrDisRepsect och ett par till har också relativt höga antal tittare, dock ej mer än Ninja.

När Warzone lanserades så var det typ 3 streamers som utgjorde 150 000 tittare av spelet...

Klart det gör, men var de kontrakterade att köra Warzone vid lanseringen?


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Klart det gör, men var de kontrakterade att köra Warzone vid lanseringen?

Tim sa vid flera tillfällen under sin stream att det var en sponsrad stream.

Medlem
Skrivet av jimbo_p:

Tim sa vid flera tillfällen under sin stream att det var en sponsrad stream.

doctorn var med sponsrad, inte så konstigt i hans fall då han tidigare var level designer för cod
tror dom hade något program liknande ea gamechangers, alla videos som kom upp dagen innan släpp var väl sponsrade bland annat och det var väldigt många.

Hmm, kanske är nått att sätta tänderna nu när man har en ursäkt ytterligare att spela tv-spel

Medlem

Shroud spelar Warzone och han är extremt populär och får ungefär 500k visningar per video på youtube. Hans första Warzone video för 1 dag sedan har 800k visningar. Stora streamers har pushat Warzone ganska rejält.

Medlem

Alla streams som det står "Call of Duty Partner" nånstans på själva streamen är sponsrade, med andra ord, i princip alla stora streamers från lansering fram till nu.

Enda skillnaden jämfört Apex Legends lansering är att de klargjorde bättre vem som var sponsrade. Här har de kört med endast den där CoD loggan, samt när någon frågar streamern.

Medlem

Den här CoD:Warzone BR-varianten tycker jag är den bästa och roligaste av alla.
Riktigt kul och snygg. När det väl fungerade efter den senaste patchen.
Men jag märkte att jag var tvungen att ställa ner grafiken för att det inte skulle krascha efter två minuter.


signatur

autograph

Medlem

Det har nu börjat krascha igen!
Både Warzone och multiplayer.

Det fungerar, nu igen, efter den senaste lilla uppdateringen "Warzone-BR: Solos".

Edit: Kraschar igen, nu med felmeddelandet: "Error 1337".

Edit 2: Ny patch på 20.50 GB idag, (2020-03-27).
MW Patch 1.18.0.
PC: Several fixes to prevent crashes and improve stability.
Hoppas att den löser problemen.


signatur

autograph

1
Skriv svar