Playstation bekräftar: Handlingsdrivna singleplayer-spel fortsatt viktiga till PS5

Robot
Playstation bekräftar: Handlingsdrivna singleplayer-spel fortsatt viktiga till PS5
Avstängd

Perfekt.


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem

Tack gode gud! Det är ju trots allt det som gett Sony framgång, så varför sluta nu?

Medlem

Bra! Singleplayer är bäst

Medlem

Låter bra det, då är det fortfarande under utveckling iallafall. Började bli orolig att det inte fanns nåt ps5 med tanke på bristen på info...


signatur

|Playstation 5|Metspö|

Medlem

Som huvudsaklig PC-spelare måste jag ändå säga att God of War, Bloodborne och Uncharted 4 har varit några av de bästa singleplayerupplevelserna jag haft denna generationen, så bara fortsätt så Sony!

Medlem

Underbara nyheter. Jag har alltid varit med SP än MP spelare så detta är underbara nyheter
Ser fram emot Spider-Man 2, Horizon: Zero Dawn 2 och Days Gone 2 på PS5


signatur

I drank what?

Medlem

Tack för det Sony Vi behöver mer SP, inte mindre.

Medlem

Sony känns ändå som ett företag som genuint vill ge gamers en bra upplevelse.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Love it! Sony fattar.

Medlem

Underbart! Förhoppningsvis ännu en generation med massvis av exklusiva AAA-titlar! <3

Medlem

Gow2, hz2, last of us2 inom första halvåret efter release, ett "relevant" racinglir och någon form av FPS tror jag kommer utannonseras rätt snart


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

NuZ
Testpilot
Skrivet av Jim128:

Underbart! Förhoppningsvis ännu en generation med massvis av exklusiva AAA-titlar! <3

En massa AAA titlar iaf.
Exklusivitet är skit


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Medlem

Härligt. Jag kör nästan enbart SP

Medlem

Har det någonsin varit på agendan att så inte skall ske??

Medlem

Vad är det man säger nu igen är det Duuh? Jag menar är det inte lika självklar som att det kommer att komma i princip samma "nyheter" on nästa gen som denna.

1
Skriv svar