Efter teaser - nu är Lego Super Mario avtäckt

Robot
Efter teaser - nu är Lego Super Mario avtäckt

Vad har de gjort med dig, Mario?

#lego, #super-mario


Medlem

Supercharmigt! Jag fattade ingenting dock.

Medlem

Ställer mig lite skeptisk till detta.
Samtidigt var LEGO och Nintendo det bästa som fanns när jag växte upp, så det kanske inte är en så dum idé ändå..


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Kan man spela barnen i filmen?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Olidion:

Kan man spela barnen i filmen?

"Barnen i ingår ej i paketet".


signatur
Medlem

Skeptisk till just detta, men conceptet av ett riktigt hybridspel är väldigt intressant.

Medlem

Tycker inte barnen verkade ha så kul alls. Säkert blivit tvingade att leka tillsammans.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Medlem

Verkar onödigt komplicerat för sakens skull. Undrar hur mycket extra man måste slanta upp för licensen, samt all teknologi de mosat in i figuren.

But Why?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Dudukun:

Verkar onödigt komplicerat för sakens skull. Undrar hur mycket extra man måste slanta upp för licensen, samt all teknologi de mosat in i figuren.

Ja, eller hur. Nu verkar banorna vara ganska enkla men bara Mario-gubben lär kosta ett har hundra, minst.


signatur
Medlem

Hade väl mer hoppats på riktiga byggsatser och inte ett spel.

Skribent

Älskar den avslutande texten "Multiple sets shown. Each sold separately. Batteries not included"...

Snacka om cashgrab. Tycker det påminner om sådant som är riktat till barn för att utveckla ett "ha-begär" och som blir liggandes 15 minuter efter kartongen öppnats.

Medlem

Verkar krångligt och dyrt. Men nördar lär köpa i vanlig ordning. Kul att ha i samlingen om inget annat.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

https://youtube.com/watch?v=qHFFWb3GVzU

😆 Jag hade "riktigt LEGO" med Mario-tema på 90talet!

Ska bli skoj att se speedruning i detta


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Har barn som leker med Lego, fick hem deras senaste satsning (ghost-grejen). Var kul 4min typ sen gav min son upp och tyckte de var urtrist.
Känns lite som man ska mjölka kossan och intresset lär ju dö ut snabbt.
Hade hoppats på riktiga byggsatser.

Medlem

Jag blev helt hypnotiserad av musiken och ljuden. Pang sa det så var jag åtta år igen.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Jag trodde först att det skulle bli ett nytt Lego spel med Nintendo karaktärer på samma vis som kommande
LEGO Star Wars: The Skywalker Saga
https://www.youtube.com/watch?v=EN-Nry2Ef-0&feature=emb_title

Inaktiv

Jag trodde samma som @xverminator , hypen dog tyvärr på en sekund samt lär kostan skjortan

1
Skriv svar