Valve Index kommer i lager igen

Medlem

Här står inget om väntotid, så jag var väl snabbare med att lägga ordern. Satt och uppdaterade konstant. Dröjde dock 20 minuter innan jag kom längre än vad B-itta beskriver.

"Shipping Status: Processing". Får väl se om det innebär att jag var snabb nog eller om det ändras till om några veckor...

Medlem
Skrivet av Lazaroth:

Här står inget om väntotid, så jag var väl snabbare med att lägga ordern. Satt och uppdaterade konstant. Dröjde dock 20 minuter innan jag kom längre än vad B-itta beskriver.

"Shipping Status: Processing". Får väl se om det innebär att jag var snabb nog eller om det ändras till om några veckor...

Ja då hade du tur för jag började beställningen vid 18.00 och uppdaterade konstant. Min står det också processing på, så det blir spännande att se. Vet inte om jag pallar med 9 veckor.

Medlem

Wee! Snodde ett par kontroller direkt vid 18:00, får se hur lång leveranstiden blir bara.
Vill ju ha nu.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av Lazaroth:

Här står inget om väntotid, så jag var väl snabbare med att lägga ordern. Satt och uppdaterade konstant. Dröjde dock 20 minuter innan jag kom längre än vad B-itta beskriver.

"Shipping Status: Processing". Får väl se om det innebär att jag var snabb nog eller om det ändras till om några veckor...

Verkar som om dem som står först på tur fick "Shipping status: processing" och får den isf skickad inom 2 veckor.

So I guess we both lucky
(inget som är helt bekräftat dock)

Medlem

Klickade i och Var nära att beställa.
Allt detta half life rus.
Men sen tog jag mig i kragen kändes helt enkelt inte motiverad att köpa eftersom jag redan har en Quest.
Kanske nån som inte har nått headset alls fick köpa ist


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

@B-itta: Fick precis mail från Steam "We're preparing your items to ship." Kul!

Medlem
Skrivet av Lazaroth:

@B-itta: Fick precis mail från Steam "We're preparing your items to ship." Kul!

Härligt då blir det half life om 2 veckor


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Lazaroth:

@B-itta: Fick precis mail från Steam "We're preparing your items to ship." Kul!

Jippie! Samma här, vunnit på lotto känns det som.

Jag klickade order sekunden det gick live, men kunde inte betala förrän 30 min senare.
Men behöll förmodligen min plats i kön ändå.

Medlem

@B-itta: Jo, precis, samma här. Jag tänkte samma sak angående platsen i kön.

Ero
Medlem
Skrivet av anon_119148:

Eftersom du säger att alla VR-spel som släppts är dynga så undrar jag om det kan vara så att VR helt enkelt inte är något för dig, vilket är helt okej, på samma sätt som vissa gillar kaffe och vissa gillar te.

Det är precis det jag skrivit, att jag inte är något fan av VR Jag tror mer på AG. Men mest vill jag lira på traditionellt vis, det gillar jag mer.


signatur

Varit medlem längre än dig.

Ero
Medlem
Skrivet av Molotov:

VR behöver inte kosta 10000kr bara för att Valve index gör det som nyheten handlade om.

Så klart så finns det billigare alternativ, men nu var ju nyheten om denna från Valve. Skulle jag vilja lägga +10k på gaming skulle JAG lägga dom på bättre hårdvara i datapatan. Men framtiden får utvisa om jag ändrar mig, föga troligt. Som jag svarade en annan så tror jag mer på AG än VR.

Skrivet av monsterbenke:

orkade inte spela klart Half-Life 2? vad är du för galning. tillbaka till konsollen med dig!

Haha, mja. Konsoll var bra till och med Nintendo 64

Kanske borde orka spela klart det någon gång i framtiden. Men jag köpte allt som gick på steam som hade med HL2 (de där expansionerna) att göra, som man brukar göra. Inte ens på rea...

Ingen tillverkare kan nå upp till att skapa spel som Quake 2 och Unreal Tournament längre. De gyllene tiderna är förbi sedan länge.


signatur

Varit medlem längre än dig.

Medlem
Skrivet av Ero:

Det är precis det jag skrivit, att jag inte är något fan av VR Jag tror mer på AG. Men mest vill jag lira på traditionellt vis, det gillar jag mer.

Med AG menar du augmented reality?
Troligtvis kommer framtiden erbjuda en kombination av båda i samma headset.
Jag gillar spel som utforskar att man rör sig i verkligheten så genererar spelet fram banan efter sin spelplan.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Ero
Medlem
Skrivet av Molotov:

Med AG menar du augmented reality?
Troligtvis kommer framtiden erbjuda en kombination av båda i samma headset.
Jag gillar spel som utforskar att man rör sig i verkligheten så genererar spelet fram banan efter sin spelplan.

Tre år senare:

Yes, det menar jag. Och tänker jag mest på Microsoft Hololens 2, kanske kallas mixed reality? Men innan dessa är på en rimlig prisnivå...


signatur

Varit medlem längre än dig.

12
Skriv svar