Vad är pärlan i din spelsamling?

Medlem

Mitt God of War mynt jag vann i tävlingen på fz!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Min vinylsamling med spelmusik, utan tvekan.

Min röda PS Vita ligger mig också väldigt varmt om hjärtat.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Har inget kvar längre, hade PS1-4 och PSP med cirka 250 spel när samlingen var som störst. Sålde av allt för en bra slant.

Hittade även ett tiotal NES spel från barndomen på brorsans vind i mint condition kompletta som gick för 6-7000kr. Var bland annat castlevania 1, mega man 2 m.m.


signatur

🖥️ Sony Bravia KDL49-WD753| 🎮 PS4 Slim 1TB CUH-2216b| 🔊 Sony HT-CT180 Soundbar

Medlem

Lätt min PS3:a som användes av Rockstar när de gjorde GTA IV.

Medlem

En boxad ITT (magnavox) Odyssee samt ett boxat NES spelat på endast 2 helger sedan det var nytt är vell dom man håller närmast hjärtat!

Medlem

Det är faktiskt en Mech liknande traktor som hör till Red Faction Guerrilla. Den är 10-20 cm hög med rörliga leder och jag fick den gratis på Games när jag köpte något annat. Men den är endå väldigt värd för mig. Mycket på grund av att jag spelade Mp delen väldigt mycket under en period.

Medlem

Har egentligen inga speciellt udda spel eller hårdvara, dom främsta rariteterna är väl en Amiga 1000 och N-Gage, men jag har lite autografer som Todd Howard på diverse Elder Scrolls och Fallout-grejer, och så Akihiro Hino på min Ni no Kuni-trollbok.

Bad min syrra att fixa Kojimas autograf när Webhallen hade en grej med honom för en massa år sedan och skickade MGS2 och MGS3 till henne (hon bor i Stockholm), men hon gick aldrig dit, argh.

Gillar också mina pianonotböcker för Chrono Cross och första NieR som jag importerade från Japan.

Pärlorna i min samling VAR, originalboxarna till USA-versionerna av "Lands of Lore 2".


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Min spelsamling. Har enormt många "big boxes" från 1980-2010. Många rariteter.
Men min rpg samling är min stolthet - letar dock efter de jag missat (big box förstås)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Inget spel men har alla 3 star wars filmer till laserdisc i obruten förpackning.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Inget som kostar tre miljoner i alla fall. Det kanske är den japanska Resident Evil Code: Veronica-utgåvan (Claire) av Dreamcast. Det är den jag gillar mest av mina Dreamcast-konsoler i alla fall (den står i ett glasskåp tillsammans med andra konsoler så bilden nedan är inte min). I övrigt är det väl en del andra Dreamcast-prylar (Samba de Amigo-setet, exempelvis) som kostar lite grand. Alla japanska utgåvor av Shenmue. Fast de är inte överdrivet dyra.

https://i.imgur.com/VjmGe7V.jpg

Åh kärlek! Jag upplever att RE:CV inte är så älskat i serien. Själv håller jag det som fjärde bäst efter RE2, RE4 och RE Remake. På många sätt är CV det sista ”klassiska” RE-spelet tycker jag. Älskar RE4, men redan där är det på gränsen till för mycket action.

Medlem

Är inte så mycket i samlarvärde kanske men eftersom jag fortfarande kan plocka fram denna och tycka det är roligt så får den nämnas:

Games and watch donkey kong

ELF
Medlem

Har nog inget som jag sådär direkt vill ligga och kela med. Har ju tyvär inte sparat mycket, då jag fick en släng av "gotta sell em all" sjukan en gång.
Men är ändå nöjd över att jag fick tag på The Portal of Praevus expansionen till Hexen II oöppnad förra året. Har inte plastat av lådan än. Vem vet hur manualen och grejerna set ut. Syns att plasten har börjat torka och krympa. Är några småhål i den. Är osäker på om jag vill plasta av den.

Har visserligen någon enstaka sammlarutgåva och Command & Conquer Remastered Collection kommer ju att komma på posten någon gång. Den lär jag kela med.....


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Lite andra kul prylar som låg inom räckhåll (jäklar vad dåliga bilder min gamla kamera tar, måste investera i en ny...)

Virtual Boy är ju kul.

Neo Geo spel är ju så fina.

När man har en kompis som jobbar på Avalanche och tillsammans med nuvarande kollegor tidigare var på gamla Amuze så måste man ju få sina (oöppnade) ex av Headhunter 1&2 sinkade!


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

och vad kan denna hög med plast och kisel frambringa om man kopplar in den i en Arkadkabinett eller Supergun?

Jo, Detta!


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

12
Skriv svar