Command & Conquer Remastered Collection släpps i sommar

Robot
Command & Conquer Remastered Collection släpps i sommar

Blir det här vad Warcraft III Reforged inte blev?

#CC-remastered


Medlem

Nostalgi explosion när man hör Cain prata. Peace through power!!

Medlem

Är det Red Alert 2 också + Yuri's revenge?
Körde nämligen bara dom så skulle vara riktigt kul köra dessa omgjorda.

Medlem

Såg väldigt utsmetat ut och texturerna på byggnader etc. hade behövt sig en vända genom någon form av shader för att få lite tjusigare skuggning. Såg ut som ett flash spel typ :/

Skribent

Alltså jag tror nog kanske att WC3-grejen är botten, men då pratar vi om EA här....skulle inte förvåna mig om de lyckas fucka up det här också på något vis.

Men de får hemskt gärna motbevisa mig


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Frank Klepacki ftw!

Medlem
Skrivet av Tamazin:

Såg väldigt utsmetat ut och texturerna på byggnader etc. hade behövt sig en vända genom någon form av shader för att få lite tjusigare skuggning. Såg ut som ett flash spel typ :/

nej nu ska vi inte va såna.. jag tyckte det såg härligt ut ,var glad en remaster på dessa spel kommer istället

Medlem

Tycker det ser ganska trevligt ut!

Jag tyckte iofs att WC3:Reforged såg bra ut också när det först visades. ^^


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

2020 blir svårt att toppa på bra spelsläpp, mängden bra spel (förhoppningsvis) är ju galet många. C&C och Red Alert ihop med FF7 är en stor del av min barndom. Att dom ens gör en remaster utav detta är guld.

Medlem

Men jag ville ha C&C Generals...

Ja, ja... går detta bra kanske Generals övervägs xD


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Geeks Gaming

Detta plus Tiberian sun Sen behövs inget mer

Medlem

Omg har lagt in förbeställning redan! GOTY 2020 here we come
Älskade C & C1 och red alert 1 men även uppföljarna, fan vad det ska bli skoj!

Ni både ha en länk också i texten till www.commandandconquer.com/ också.

Medlem

Få spel som jag har längtat efter så mycket. Fan vad detta ska bli kul!!!

Skribent

Väntar på C&C Renegades härnäst!

Medlem
Skrivet av Tamazin:

Såg väldigt utsmetat ut och texturerna på byggnader etc. hade behövt sig en vända genom någon form av shader för att få lite tjusigare skuggning. Såg ut som ett flash spel typ :/

Tror nog du såg på den gamla versionen som ser utsmetad ut för den nya kommer ju ha shaders fast inte på så hög nivå kanske.. för det nya såg jätte snyggt ut tycker jag..

Skribent

Blev sugen och körde igång originalet av C&C1. Minns inte att AI:n var så sjukt jävla dum som den är i spelet! Den fattar tex. inte att man kan köra över sandsäckar med bilar och tankar, så bygger du in din bas med dessa står fienden på andra sidan som idioter och bara tittar. Drog en hel linje av sandsäckar över halva banan och då höll sig AI:n på sin sida och jag fick gräva tiberium i fred XD


signatur

"Writer and Fighter"

Geeks Gaming
Skrivet av Shadee:

https://renegade-x.com/

Skribent

Wow! Coolt! Hade helt missat, måste jag kolla upp. Tack!

1
Skriv svar