Äntligen till PC - Horizon Zero Dawn Complete Edition

Robot
Äntligen till PC - Horizon Zero Dawn Complete Edition
Medlem
Ambassadör
Xbox

And so it begins...

Fantastiska nyheter!


signatur

Jump in.

Medlem

ÅHHH SOM JAG HAR VÄNTAT!!!!! ÄNTLIGEN!

Medlem
Medlem
Medlem

Grattis PC master race! Nu får alla på PC möjligheten att njuta av detta briljanta spel!


signatur

I drank what?

Medlem

Härligt! Jag spelade aldrig klart det på PS4 eftersom jag tyckte handkontroll var riktigt tradigt, ser fram emot att äntligen spela det via ett mer överlägset medium.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Härligt. Får väl se om man testar det, hört ganska blandad kritik.

Jag hoppas detta är början på något trevligt. Tänker på Bloodborne till PC främst då. :')


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Mitt första spel till ps4, det visuella blew me away. Hoppas stöd för min ultrawide, kommer vara så snyggt 😍


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Yay!!


signatur

- pixelfantast

Medlem
Skrivet av Belfry:

Härligt! Jag spelade aldrig klart det på PS4 eftersom jag tyckte handkontroll var riktigt tradigt, ser fram emot att äntligen spela det via ett mer överlägset medium.

hade verkligen inga bekymmer spela det på ps4, sjukt bra spel nästan lika maffigt som god of war.

Medlem

Meh. Helt värdelös AI med en så dåligt skriven story att man behövde en skämskudde när man kollade cutscenes.
Jag står nog över.

Medlem

Skit dålig på att sikta med spak så detta ska bli fantastiskt!

Riktigt bra spel och ett av de absolut snyggaste. Ett av de få spelen som jag orkat bemöda mig att ta platinum i, så bra var det.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

hade verkligen inga bekymmer spela det på ps4, sjukt bra spel nästan lika maffigt som god of war.

Samma här. Tycker kontrollen satt perfekt i spelet. Skön o följsam.

Jag kan rekommendera DLCt "The Frozen Wild" för er som inte lirat det. Gud så jag ser fram emot en uppföljare av detta tunga äventyr.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Frilansare

Blir det nu jag spelar klart spelet?!

Medlem

Tveklöst det bästa spelet som släppts till PS4:an, tycker jag. Kommer att köpa det igen till PC:n bara för att ha en anledning att spela om det. Men först ska jag nog spela om det på PS4...


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Helt okej spel


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

KoP
Medlem

Mediokert. Tröttnade halvvägs, men det kanske bara är jag?

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av KoP:

Mediokert. Tröttnade halvvägs, men det kanske bara är jag?

Nä, jag hade typ samma upplevelse. Det hade jag i och för sig med God of War också, så den typen av spel kanske inte är min kopp te, helt enkelt.

Testpilot

Trevligt. Kanske köper spelet nu hoppas på fler konsolexklusiva spel till PC!

Medlem

Välkomnar alltid nya spelupplevelser till pc <3

Medlem

@Belfry: Samma här. Köpte spelet med expansionen och kom halvvägs in. Kontrollerna kändes alldeles för klumpiga när man är van vid PC.

Medlem

Klarat det på PS4, men kommer nog köpa det på steam eller GOG ändå. Riktigt bra spel.
Börjar fundera på hur man ska göra nästa generation av konsoler. Har i dags läget både xbox one x och ps4 pro. Men kommer alla spel till Steam, då känns det som man lika gärna kan bara köra allt där.

Medlem

Sällan det går att säga men, givet köp. Det enda lilla orosmomentet är om det kräver handkontroll eller ej.

Medlem

Bara Spiderman jag saknar nu. Kul att de expanderar sitt varumärke.

Medlem

Schysst! Bloodborne och GoW sen också så blir jag mät och belåten

Medlem

Är Complete Edition som släpps, skulle ju vara konstigt annars.

https://store.steampowered.com/app/1151640/Horizon_Zero_Dawn_...

Men snart kommer väl folk börja gnälla om Sony inte tillåter nVidia köra det via GeForce Now.
Till alla er så säger jag att man redan idag kan spela det på PC via PS Now.

Medlem

Väntar på PS5 uppdateringen istället, kommer sätta PC versionen i skamvrån. Kanske. Eller inte.
Hur som helst ser fram emot en uppföljare med

12
Skriv svar