Team 17 slutar maska – nytt Worms släpps efter fyra års väntan

Medlem

Liero är nog den worms-klon jag har haft roligast med. Att inte vara fångad i rundor och trängas runt ett tangentbord var väldigt skoj.

Medlem
Skrivet av Ender:

Hade funkat - Tetris Effect VR var sjukt bra


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Avstängd
Skrivet av Johlor:

Håller med, men tycker att Worms WMD ändå var tillbaka i form. Har spelat det mycket med mina vänner senaste åren.

Jag minns att jag för typ 8-9 år sedan spelade någon Worms-variant på Playstation 4 som hade grafik som Worms Armageddon men så hade man oxå så att man kunde sätta upp statiska machine guns. Minns ej vad det hette. Smått kul var det, men det är svårt att klå Armageddon på grund av vilket kliv upp från Worms 2 det var med Singleplayer, Training, och allt!

Skribent
Skrivet av AplAy:

Jag minns att jag för typ 8-9 år sedan spelade någon Worms-variant på Playstation 4 som hade grafik som Worms Armageddon men så hade man oxå så att man kunde sätta upp statiska machine guns. Minns ej vad det hette. Smått kul var det, men det är svårt att klå Armageddon på grund av vilket kliv upp från Worms 2 det var med Singleplayer, Training, och allt!

Worms WMD kan jag rekommendera, det bästa där var att medan de andra kör kan man bygga om sina vapen. Plocka isär typ fåret och bygga en kulspruta. Vilket gjorde att du aldrig riktigt kunde räkna ut vilka vapen dina motståndare hade kvar. Plus att det blev lite mer dynamiskt spel. Sen kan man ha pansarvagnar och mechar också, vilket är lite småkul.


signatur

"Writer and Fighter"

12
Skriv svar