Vikendi-kartan återvänder till PUBG – med tåg!

Robot
Vikendi-kartan återvänder till PUBG – med tåg!

Banan har förlorat mycket av sin snö, men i utbyte fått järnväg och en expanderad nöjespark.

#PUBG, #Player-unknowns-battlegrounds


Medlem

Fotspåren i snön åt för mycket prestanda. Mindre snö, färre fotspår.

Medlem

PUBG dör ju lite för varje månad som går tyvärr. Inte ens de stora som streamar spelet verkar tycka det är jättekul längre. Synd faktiskt men kanske en konsekvens av att utvecklarna inte lyssnar på communityn eller verkar särskilt intresserade av att optimera spelet. Sen att det i princip är en fuskare i varje game gör inte saken bättre för en annan som vill in och ha lite kul då och då med polarna.

Medlem

@IMSG: Håller tyvärr inte med dig där, möjligen att spelet tappar en del spelare men får även in lite nytt då och då.
Spelet blir bara bättre och bättre för varje patch som släpps. Alltid något nytt innehåll, features, funktioner etc etc. Även senaste patchen så förbättrades prestandan.
Spelet i övrigt flyter på väldigt bra och har gjort det senaste 1,5åren.
Nu i Mars 2017 släpptes väl Early Access?

Fuskare i varje game har jag aldrig varit med om, någon fuskare har man stött på men extremt sällan. Vissa kan man misstänka men samtidigt finns det många tryhards och nördar där ute som fortfarande brinner hårt för spelet (inkl. mig själv).
Fortfarande grymt roligt med Duo FPP samt Squad.

Duo känns en aning mer hardcore än Squad jämfört med förut.

Medlem
Skrivet av rewoX:

Fuskare i varje game har jag aldrig varit med om, någon fuskare har man stött på men extremt sällan. Vissa kan man misstänka men samtidigt finns det många tryhards och nördar där ute som fortfarande brinner hårt för spelet (inkl. mig själv).

Mycket fler fuskare i spelet nu jämfört med förr.
Rapporterar fuskare i stort sett varannan runda och får tillbaka feedback varje gång jag loggar in om 3-4 personer som fått temp/perm-bans.

Stöter man inte på fuskare så har man helt enkelt tur.
Gratulerar att du inte råkar ut för det så ofta. Det finns många andra som gör dock.

1
Skriv svar