Ghost of Tsushima får släppdatum!

Robot
Ghost of Tsushima får släppdatum!
Medlem

Oj! Trevlig och oväntad överraskning, speciellt i tider som dessa med ständiga förseningar.

Medlem

Jävlarrr vad det ser spännande ut! Är sjukt sugen på att spela det!!

Medlem

Ser ganska läckert ut, trevligt för er med PS4.

Sony avslutar ganska starkt denna generation:
Mars: Nioh 2
April: Final Fantasy 7 Remake
Maj: The Last of Us 2
Juni: Ghost of Tsushima

Trailern med japanskt tal, synd att lip-syncen är ganska off ibland. Dom verkar ha prioriterat engelskan.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Fan va bra då tar vi 2 dagar ledigt från jobbet när den kommer. 🙌🙌🏻🙌🏼🙌🏽🙌🏾🙌🏿

Medlem
Skrivet av Fezk:

Ser ganska läckert ut, trevligt för er med PS4.

Sony avslutar ganska starkt denna generation:
Mars: Nioh 2
April: Final Fantasy 7 Remake
Maj: The Last of Us 2
Juni: Ghost of Tsushima

Trailern med japanskt tal, synd att lip-syncen är ganska off ibland. Dom verkar ha prioriterat engelskan.

https://www.youtube.com/watch?v=1ENHA4Ue9Nw&feature=emb_logo

Det finns Playstation till dig med! 👍🏻

Medlem
Skrivet av Fezk:

Ser ganska läckert ut, trevligt för er med PS4.

Sony avslutar ganska starkt denna generation:
Mars: Nioh 2
April: Final Fantasy 7 Remake
Maj: The Last of Us 2
Juni: Ghost of Tsushima

Trailern med japanskt tal, synd att lip-syncen är ganska off ibland. Dom verkar ha prioriterat engelskan.

https://www.youtube.com/watch?v=1ENHA4Ue9Nw&feature=emb_logo

Du för låna min ps4 om du bor i Täby för nytta av de grymma spelen till ps4.

Medlem

Satan vad hype! Har aldrig längtat efter ett spel till PS så mycket som nu!

Medlem
Skrivet av Buster:

Det finns Playstation till dig med! 👍🏻

Skrivet av tarantino:

Du för låna min ps4 om du bor i Täby för nytta av de grymma spelen till ps4.

Jag klarar mig nog!

Hehe, skämt åsido, tack ändå! Kanske blir ett köp av nästa generation. ^^


signatur

The more I practice, the luckier I get.

SoL
Medlem

Ser grymt snyggt ut, men tycker japanska medeltiden är såå tråkig...

Medlem
Skrivet av SoL:

Ser grymt snyggt ut, men tycker japanska medeltiden är såå tråkig...

Är nog personligen den enda medeltid jag finner intressant. Så saaaatans uttjatat med riddare och skit.

Medlem

Jag läste nånstans att detta spel är baserat på en del sanning.. för när Mongoliet invaderade Japan så var det just på ön Tshushima det inledes. Mongoliets häskare lärde sig språket och samuraiernas traditioner.
Samuraien man spelar utvecklas mer till en ninja för att han måste anpassa sig till situationen. Kommer att finnas ett antal olika dräkter.

SoL
Medlem
Skrivet av Jiminy:

Är nog personligen den enda medeltid jag finner intressant. Så saaaatans uttjatat med riddare och skit.

Uttjatat? Jo kanske det, men det måste ju vara för att det gör sig så bra som spel

Medlem

Jag tycker den Japanska medeltiden är hur intressant som helst, kanske för att man inte har läst så mycket om det. Tycker bara det är synd att dom inte integrerar spelen med den riktiga historian som tog plats så man får lära sig lite grann, men detta spel verkar vara just ett av de få som gör just detta.

Medlem

japp, sista storspelet på ps4an förmodligen! Lets go! Ser ut å bli galet bra!

Medlem

Tjusig trailer!

Medlem

Oj vad trevlig nyhet må jag säga. Trodde verkligen inte spelet skulle komma så nära inpå The Last of Us 2. Endast 1 månad efter. Trodde stenhårt på augusti release av Ghost of Tsushima. Vad bra då blir våren /sommaren lite bättre efter alla satans tråkiga men välbehövliga förseningar..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Är det mitt sista PS4 spel jag kommer köpa tro?! Eller kommer det på PC som en del andra PS4 spel börjat göra, så fall väntar jag med det. Vad tror folket om PC-släpp?


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem
Skrivet av korvmos:

Är det mitt sista PS4 spel jag kommer köpa tro?! Eller kommer det på PC som en del andra PS4 spel börjat göra, så fall väntar jag med det. Vad tror folket om PC-släpp?

I sure hope so! Något man hållit ögonen på, det med rätta. Ser verkligen grymt ut.

Medlem

Detta blir nog riktigt bra!

Medlem

Hoppas det blir lagom svårt och inget Dark Souls spel


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Varit pepp på detta sedan första gången det visades. Ser riktigt snyggt och kul ut Hoppas lip-synch på japanska är bra, så det inte är som i trailern att japanskt tal med engelskt lip-synch.
Vill def. köra på japanska med engelska undertexter.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Varit pepp på detta sedan första gången det visades. Ser riktigt snyggt och kul ut Hoppas lip-synch på japanska är bra, så det inte är som i trailern att japanskt tal med engelskt lip-synch.
Vill def. köra på japanska med engelska undertexter.

Finns det inte japanskt tal med engelsk sub så blir det inget köp.
Skulle aldrig få för mig att spela ett spel som utspelar sig i Japan och handlar om samurajer fast voicas på engelska.
Samma sak med anime. Engelskt tal går fetbort!

Medlem
Skrivet av DKvarn:

Hoppas det blir lagom svårt och inget Dark Souls spel

Jag med! Känns som det va?😁 Orkar och har inte tid med odödliga bossar!

Medlem
Skrivet av Deekar:

Jag med! Känns som det va?😁 Orkar och har inte tid med odödliga bossar!

Tror det blir mer "main stream" än sådana spel, jag har inte tid eller ork att nöta 30-120 min på en boss, om jag ens klarar den.


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem
Skrivet av Jiminy:

Finns det inte japanskt tal med engelsk sub så blir det inget köp.
Skulle aldrig få för mig att spela ett spel som utspelar sig i Japan och handlar om samurajer fast voicas på engelska.
Samma sak med anime. Engelskt tal går fetbort!

Det finns, men videon jag såg hade japanskt tal men själva animationen var engelsk.


signatur

I drank what?

Medlem

Jaha, då var hypen igång igen. Shit vilken bra trailer. Musiken var fantastisk. Det här är nog spelet som får mig att köpa en PS.

Medlem
Skrivet av Mirage:

Varit pepp på detta sedan första gången det visades. Ser riktigt snyggt och kul ut Hoppas lip-synch på japanska är bra, så det inte är som i trailern att japanskt tal med engelskt lip-synch.
Vill def. köra på japanska med engelska undertexter.

Har nog svårt att tro att de animerar om ALLT för att få till lip-sync på japanska om de inte redan haft det som plan från början. Men man kan ju alltid hoppas. Det hade ju gjort arbetet än mer imponerande.


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

1
Skriv svar