Skådisar till The Last of Us?

Skägg.
10 Chambers

Hm, kanske inte en casting som skulle få fansen av spelet att jubla men som säkert skulle kännas tryggt och logiskt för HBO...


signatur
Medlem
Skrivet av NordhNet:

Slänger in två högoddsare i form av Florence Pugh som Ellie och John Krasinski som Joel.

Två bra skådespelare som ”kan” överraska (kanske?)

John känns väl lite för ung för Joel eller?

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Hm, kanske inte en casting som skulle få fansen av spelet att jubla men som säkert skulle kännas tryggt och logiskt för HBO...

https://www.nme.com/wp-content/uploads/2018/07/Game-Of-Throne...

Nej för bövelen.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Jag vill gärna ha två, för mig, okända skådespelare. Har därför inga bra förslag


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jäkligt bra förslag, tror faktiskt att han hade passat perfekt

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Okej, vilka är era drömcastings till HBO-filmatiseringen (serietiseringen?) av Last of Us? Ett inlägg på Reddit föreslog Nikolaj Coster-Waldau och Kaitlyn Denver och det är verkligen ingen dum idé!

https://cdn.fz.se/artikel/fil/1420082?key=7efeb8734945868a309...

Där var det klart. Klockrena liknelser.


signatur

"High life on low budget"

Geeks Gaming
Skrivet av Laddemannen:

John känns väl lite för ung för Joel eller?

Kommer inte ihåg hur gammal Joel var efter introt men skita ner honom som i ”a quiet place” så blir det nog bra

Medlem

The last of US, Uwe Boll is back with yet another adventure....

Medlem

Ellen page och Matthew McConaughey. Den enas enastående liknande utseende och Matthews erfarenhet av plågade själar sedan tidigare, skulle göra filmen sevärd.

Medlem

Greta Thunberg och Peter Stormare!

Medlem

Dylan McDermotts hade passat, hans röst är ganska lik t.om! Kaitlyn Denver hade passat nu när Ellen Page börjat bli för gammal.

Medlem

Negan


signatur

You're funny, and you're nicely shaped. It's ludicrous to have these interlocking bodies and not... interlock. Please remove your clothing now.

Medlem

Missade denna tråd och råkade skriva i HBO får Last of us tråden istället :/ repostar här, hoppas det är ok:

Jag kom att tänka på Sadie Sink och Christian Bale.
Vet inte riktigt med Christian, fast han har väl bra range och skulle både kunna spela bra såsom karaktären var i början/introt av spelet och senare en mer bitter person.
Sadie tror jag med har bra range.

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Kommer inte ihåg hur gammal Joel var efter introt men skita ner honom som i ”a quiet place” så blir det nog bra

Perhaps, tycker väl snarare han ser för snäll ut

Medlem
Skrivet av Renfis:

Kaitlyn Denver vore klockren som Ellie. När det kommer till Joel så är det självklart John Hawkes som ska spela honom. (bl.a Teardrop i Winter's Bone, https://www.youtube.com/watch?v=MKOXXYSLQQg)

Fruktad film, sett den säkert 12 ggr. Så sjukt bra. Bara önskar att Debra fortsatt med en film till i det universumet (tear drop och hans bror, prolog eller kanske efter Winter's Bone eftersom tear drop vet...)
Andra bra filmer i samma stuk är ju frozen river och Wind river.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Ser att Kaitlyn Denver fyller 26 senare i år. Det går bort. Förhoppningsvis castas en ung och duktig skådespelerska i rätt ålderskategori.

Hugh Jackman hade utan tvekan varit perfekt som Joel, men frågan där är om han inte är för stor för rollen?

Vi får se, det blir spännande.

Edit: Sadie Sink hade kunnat göra det bra.

Medlem

Kevin Hart som Ellie och Dwayne The Rock Johnson som Joel.

Medlem

Om det tyckets att tom holland skulle spela Nathan drake så varför inte Adam driver som Joel
och milla jovovich som Ellie. Jag menar milla jovovich må ju vara van nu efter Resident evil och Monster hunter.

andra skådisar some Joel
Chriss pratt
Chris Hemsworth
Ryan Gosling
Ryan Reynolds
Matt Damon

Andra skådisar som Ellie.
Mila Kunis
Emma Watson
Jennifer Lawrence
Emma Stone

Skämt o sido. Men jag skulle nästan vilja säga Gary Oldman skulle nog kunna passa som Joel och kanske Jodelle Ferland som Ellie.

Eller Tom hiddleston och fan det står stilla det är svårt och komma på bra kvinligga skådisar som inte är allt för gammal för o spela Ellie jag menar hon ska väll vara runt tonåren så.

Medlem

Haha Torsten hade varit suverän! Svårt pragmatisk man 😆

Medlem

Joe Manganiello

Medlem

Haha nej, preppat steroider efter svampkolonin tog över!?

Medlem
Skrivet av Buster:

Haha nej, preppat steroider efter svampkolonin tog över!?

Ja, enda sättet att överleva.

Tog bilden på skoj, tror ändå inte han ska gå utan tröja i serien..

Medlem

Roligaste tråden på länge.. ^^

Medlem

Gary Busey och Gary Busey

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Gary Busey och Gary Busey

Första förslaget jag gillar

Medlem

GAHAHA

Medlem

Dolph Lundgren


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Dagens FF-lag är ju givet!

Medlem

Greta och Ernst Kirchsteiger

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Novdid:

Ser att Kaitlyn Denver fyller 26 senare i år. Det går bort. Förhoppningsvis castas en ung och duktig skådespelerska i rätt ålderskategori.

Hugh Jackman hade utan tvekan varit perfekt som Joel, men frågan där är om han inte är för stor för rollen?

Vi får se, det blir spännande.

Edit: Sadie Sink hade kunnat göra det bra.

Hon spelade betydligt yngre än sin riktiga ålder i Unbelievable på ett övertygande sätt, men förstår vad du menar.

Skrivet av Sapiens:

Gary Busey och Gary Busey

Haha!

Skrivet av krabbstek:

Så vackert!


signatur
123
Skriv svar