Skådisar till The Last of Us?

Skägg.
10 Chambers
Skådisar till The Last of Us?

Okej, vilka är era drömcastings till HBO-filmatiseringen (serietiseringen?) av Last of Us? Ett inlägg på Reddit föreslog Nikolaj Coster-Waldau och Kaitlyn Denver och det är verkligen ingen dum idé!


signatur
Skribent

Coster-Waldau är verkligen som klippt och skuren för rollen. Perfekt utseende och en riktigt bra skådespelare.

Medlem

Skådespeleri är så mycket mer än rätt utseende och även om Coster-Waldau är skicklig, så vill jag påstå att Troy Baker borde tas i beaktande. Det är lättare att förändra någons utseende på film än att göra dem till en bra skådespelare.

Så som han beskriver arbetet i genomspelningen av TLOU på Retro Replay så har jag fått en stor respekt för hans hängivenhet till karaktären och möjlighet att utvecklas bortom röstmediet.

Medlem

Kör på Henry Cavill här också vetja. Lika bra. Och Carrot Top som Ellie.

Medlem

The Rock tror jag vill göra en film till, och det ligger i tiden att forcera ut vita män ur film ändå.

Medlem

Thorsten Flinck och Amy Diamond

Medlem

Hugh Jackman som Joel.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Tom Holland och Mark Wahlberg.

Medlem

Personligen tycker jag dom borde köra på helt nya karaktärer i samma värld. Kanske att dessa nya karaktärer möter Ellie och Joel senare eller att dom får en cameo.

Och vilka skådisar till Ellie/Joel vet jag inte riktigt. Filmen The Road har en del The Last of Us vibbar(TLoU är väl löst baserat på filmen/boken?), och Viggo Mortensen(med skägg då) var ju trevlig där, så kanske han som Joel? Lite för gammal nu kanske dock.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Gregerory:

Thorsten Flinck och Amy Diamond

Klockren!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Gregerory:

Thorsten Flinck och Amy Diamond

*Öppnar Photoshop*


signatur
Redaktör
Ponny
Skrivet av Minegenbamse:

Tom Holland och Mark Wahlberg.

Medan de ändå är igång, så att säga.


signatur

En Bamseponny av folket

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Gregerory:

Thorsten Flinck och Amy Diamond

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

*Öppnar Photoshop*

Alltså, du är ju inte helt ute och cyklar.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Är inte hon lite gammal? Typ dubbelt så gammal som Ellie i spelet iaf

Medlem

Personligen hade jag velat se två skådisar som man INTE riktigt känner till men som ändå gör ett svinbra jobb. Men lär väl väl bli typ hon den obehagliga som spelar "Eleven" i stranger things och Gerard Butler eller liknande istället.

Medlem

Nikolaj Coster-Waldau och Kaitlyn Denver, mycket bra förslag Jag kan inte komma med nått bättre.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

signatur
Medlem

Ser att morgonen har varit produktiv för herr chefredaktör. Sällan jag har sett en sådan otäck och fånig bild men som jag ändå önskade var sann bara för den komiska effekten av att se Thorsten Flinck försöka vara vänlig och faderlig!


signatur

Submission is for the weak

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Kleptomaniac:

Ser att morgonen har varit produktiv för herr chefredaktör. Sällan jag har sett en sådan otäck och fånig bild men som jag ändå önskade var sann bara för den komiska effekten av att se Thorsten Flinck försöka vara vänlig och faderlig!

Haha, när man väl får en idé måste den genomföras!


signatur
KoP
Medlem
Skrivet av Gregerory:

Thorsten Flinck och Amy Diamond

Amy Diamond är väl nästan 30 år så... njaaa (ja, jag vet att du troligtvis inte var seriös med dina förslag )

Medlem

https://imgur.com/iZfD0sd Här har vi Joel iallafall, den saken är klar.

Medlem

Kaitlyn Denver vore klockren som Ellie. När det kommer till Joel så är det självklart John Hawkes som ska spela honom. (bl.a Teardrop i Winter's Bone, https://www.youtube.com/watch?v=MKOXXYSLQQg)

Medlem

Vilken leverans på morgonkvisten!!

Tänk Roy Andersson på det och det blir både Guldbaggen och Cannes

Gen
Medlem

Ellen Page och Brendan Fraser är mitt bidrag.

Skägg.
10 Chambers

Viggo kanske?


signatur
Medlem
Skrivet av Renfis:

Kaitlyn Denver vore klockren som Ellie. När det kommer till Joel så är det självklart John Hawkes som ska spela honom. (bl.a Teardrop i Winter's Bone, https://www.youtube.com/watch?v=MKOXXYSLQQg)

Jädrars vad spännande det klippet var. Satt som fastklistrad trots att jag inte har en aning om vart det kom ifrån:D. Han hade passat super.

Coster-Waldau hade definitivt passat han med likaså Kaitlyn Denver, som jag inte har en aning om vem det är och om utseendet inte speglar hennes personlighet då. Ellie är en redig tuffing.

It's not a lake, it's an ocean

Dever är inte bara porträttlik, hon är en riktigt bra skådespelerska. Så definitivt hon. Skulle kännas konstigt med någon annan, faktiskt. Viggo Mortensen skulle kanske kunna funka som Joel...


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Drömmen är ju Hugh Jackman som Joel iaf. Det är för mig en no brainer, får jag inte han kan jag tänka mig Clive Owen eller Mads Mikkelsen. För Ellie har jag ingen aning 😐

Medlem

Haha, Amy Diamond fyller 28år i april! - Reality check!!

Geeks Gaming

Slänger in två högoddsare i form av Florence Pugh som Ellie och John Krasinski som Joel.

Två bra skådespelare som ”kan” överraska (kanske?)

123
Skriv svar